Monday, January 21, 2008

Spam?!





Nee hoor ga het niet hebben over de tientallen mailtjes die je per dag krijgt om geld te lenen of bepaalde lichaamsdelen aan te passen. Ook ga ik het niet hebben over ingeblikte smeerworst. Ik ga zelf even een Spambericht plaatsen op ons Blog over onze nieuwe activiteit. Zoals de vaste lezers weten zetten we al een tijdje auto's op transport en versturen we vanalles naar Nederland. Omdat hier blijkbaar veel vraag naar is gooien we het in een professioneler jasje en breiden we de activiteiten uit samen met Christa uit Spring, Texas. Dus vanaf nu het adres om spullen uit Amerika te laten komen is usa2ned

7 comments:

Petra said...

Veel succes!

Anonymous said...

Nog effe en je hebt geen tijd meer voor de camping...

gr petra

Annemiek said...

Leuke website. Er zal best vraag naar zijn. Succes!

MissFluffy said...

Veel succes en aardig om te weten als ik eens iets over wil laten komen .
Ik heb vroeger eens een tapijt willen kopen maar kreeg ze van geen kanten naar hier verzonden .

Groetjes Nancy

Anonymous said...

In ieder geval is dit (Spam)bericht iets waar je iets aan hebt.Suc6 ermee.

Bianca said...

Ik zal het zeker onthouden! Ik heb van de week een flink pakket met Abercrombie & Fitch kleding besteld voor mijn dochter. Ik moest maar liefst 55 dollar verz. kosten betalen :(

gr. Bianca

Petra said...

Hey wat grappig, wij zijn een paar maanden geleden ook zoiets via internet opgestart.
Succes!