Sunday, January 20, 2008

Pakje uit Nederland

Gisteren was er dus een pakje binnengekomen uit Nederland, van Didi, ze had nasikruiden, oliebollenmix, pindasaus en nog wat meer opgestuurd. Het pakketje en inhoud was danig mishandeld tijdens de grote oversteek maar alles was nog goed te gebruiken. Van de gebroken chocoladerepen heb ik dus fudge gemaakt. Op mijn bedankje, vooral voor de heerlijke marsepeinballen kreeg ik vandaag een telefoontje van Didi. Ze gebruikt zware medicijnen voor haar migraine en is daardoor soms wat vergeetachtig. Maar ze had toch echt geen chocaladerepen en marsepeinballen meegestuurd ! Omdat ze toch zeker wilde weten dat ze niet gek was of de bijverschijnselen zo erg waren had ze dus nog eens de verzendlijst erbij gepakt en daar staat het ook niet op. De chocolade was van een onbekend merk maar erg goed en de marsepeinballen heten Marzipan symhony van duitse oorsprong.
Nu heeft er dus ergens iemand in Amerika misschien nasikruiden van Conimex in zijn pakje of pindasaus en mist de chocorepen en marsepeinballen en vraagt zich zeer waarschijnlijk af waar die nou toch gebleven kunnen zijn......
Nou het antwoord laat zich makkelijk raden: opgegeten !

9 comments:

Anonymous said...

Hahah we hebben er hartelijk om gelachen. Nog blij dta je wel iets bruikbaars hebt gekregen...
Ik vind het wel onvoostelbaar, maar ja als ik hier het niveau op de postkanten zie...

g petra

Petra said...

Nou, het was in ieder geval lekker, ha ha!!!

Dizzymisslizzy said...

Dus nu heb je nog geen nasikruiden? Dat is balen zeg! Nou ja, marsepein is natuurlijk ook weleens lekker.
De eerstvolgende keer dat ik hier een rijsttafel maak moeten jullie maar komen eten hoor. Zal ik extra veel nasi en saté maken en kun je een portie mee naar huis nemen. Zal ik er meteen een lading verse groente bij doen ;-).

Anonymous said...

als je nog 'verzoeknummers' hebt, ik stuur het graag op!!!!!, misschien kan ik alle ingredienten voor een rijsttafel gewoon in 1 pakje doen; komt er een kant en klare lasagne ( met veel saus;-)) aan? x je Zus

Anonymous said...

En van chocola word je ook nog gelukkig van,Smikkel en smullen maar.

Hans Hendriks said...

@Dizzymisslizzy, dank voor het aanbod ! Gelukkig had Didi zoveel pakjes nasikruiden en pindasaus in het pak gedaan dat ik nog minstens een half jaar vooruit kan en die zijn allemaal wel aangekomen dus gelukkig.

Annemiek said...

Grappig!

Annemiek said...

Grappig!

MissFluffy said...

Zo ...je krijgt meer dan de bedoeling was en het heeft je ook nog gesmaakt .
Leuk dat je toch nog zo van die lekkernijen krijgt die je daar niet vind.

Groetjes Nancy