Friday, February 29, 2008

Dat was ook de goden verzoeken.....

Na wat vorige blogs over kruizen, vragen over de kerk etc. kwamen dus gisterenavond onze nieuwe gasten binnen. Heel aardige mensen: Jerry en Jeanette van Ronk (foto staat op hun website) haar ouders komen van oorsprong uit .......Nederland dus dat is wel grappig.
Vanmorgen kwamen ze betalen en inschrijven, ze blijven 3 nachten en morgen komen hun beste vrienden, die overnachten in de Woodstock Airstream.
Hier een deel van de tekst van het visitekaartje en mag ik jullie even voorstellen......onze nieuwe gasten:
Team Jesus Ministries, website: http://www.vanronk.com/

8 comments:

Chuck and Anneke's RV travels said...

Visite kaartjes, wat voor waarde hebben ze. Eens had ik mijn deur achter mij dichtgetrokken, en moest er een "locksmith" bij te pas komen. In de yellow pages stond een advertentie met een groot kruis erbij.Vond dat wel vertrouwd. Toen mijn deur geopend was, moesten we naar de dichtsbijzijnde ATM machine voor CASH. Zijn geloof bestond hoofdzakelijk uit cash, Check of credit werd niet geaccepterd. Dit even naar aanleiding van de kruizen etc...mijn ervaring...

Groetjes,
Anneke

Ps.
Met mijn voet gaat het veel beter. Mijn zusje is fysiotherapeut en heeft mij ook al de nodige advies gegeven.Alle meedeleven wordt zeker gewaardeerd.

Anonymous said...

Hahaha het was dan ook "de goden verzoeken" de laatste tijd....

Anonymous said...

ik zei toch : haleluja;)!! xT

Anonymous said...

Dan weet je ook(als er telkens visite/ gasten komen) dat je niet voor niks naar Texas bent verhuist. Fijn weekend voor jullie.

MissFluffy said...

Misschien had je dan toch beter zo'n t-shirt aangekocht hihiihih.

Ondanks het feit dat ze best nieuwsgierig zijn naar jou geloof ,echt opdringerig zijn ze toch niet he .
En als ik er nu naast zit hoor ik dat wel in je volgende stukje .

Gr.nancy

Petra said...

Hi hi, wel grappig, hoor!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Annemiek said...

Ha, jullie zullen nog bekeerd worden :)