Saturday, January 10, 2009

Zaterdag vuilnisdag



Gisterenavond is het blijkbaar ineens tot onze ex-gaste K. doorgedrongen dat het geen grapje van ons was dat de trailer was verkocht en ze een week de tijd had om te vertrekken. Dat had ik haar afgelopen maandag dus al verteld en dan wacht je dus tot het allerlaatste moment met verhuizen. Tot wij gisterenmiddag gedreigd hebben dan zelf de trailer zaterdagochtend op haar kosten leeg te ruimen hadden we niets meer van haar gehoord of gezien. Gisterenavond om 10.00 PM kwam er dus een personenwagen het terrein oprijden en na aantal keren heen en weer rijden was het inmiddels al dik 11 uur geweest en ze was nog niet klaar met leegruimen van de trailer. In de tussentijd had ze ook nog Rep zijn pickup geleend en beloofd hem daarvoor te betalen, dat hij nog geen cent heef gezien verbaast ons niets, hij mag al blij zijn dat ze zijn auto op tijd terug heeft gebracht ipv volgende week ergens.

Vanmorgen toen wij bij de trailer gingen kijken lag er een partij rotzooi dat ga ik hier niet vertellen, en dan te bedenken dat ze vorige week nog opgeruimd had. Dat had ze ook.....5 vuilniszakken verder en met de trailer dan eindelijk leeg zagen we dat de TV en DVD speler ook verdwenen waren. Goh, dat hadden we nog niet eerder meegemaakt, K. dus maar even gebeld waar die gebleven waren en uiteraard wist ze dat niet..."gisterenavond stond het er nog" ja ja, we gaan onze eigen spullen stelen, doen we altijd.....We zijn tenslotte in en in slechte mensen dat begrijp je. Dat ze zelf door zo midden in de nacht te verdwijnen dacht die laatste week huur niet te hoeven betalen tja... Menigeen zou haar maandag al weggestuurd hebben denken wij toen ze de huur ook weer niet kon betalen voor deze week (ik betaal vrijdag, echt waar, dat was dus gisteren ;-) Na dreigen vanmiddag dat we de politie zouden inschakelen wegens diefstal heeft ze beloofd vandaag langs te komen, het is nu bijna 10 uur 's avonds dus echt verwachten doen we haar niet meer. Jammer voor haar dat de foto's van haar kinderen en veel kleding nog onder het bed lagen (was ze dus vergeten in de haast) en die wil ze toch echt wel heel graag terug. Geen probleem: in ruil voor onze TV en DVD + 1 week achterstallige huur en $ 50,-- schoonmaakkosten. Denk dat haar spullen bij de spullen van onze ex-tijdelijke gast C (die met dat been waar we niets meer van gehoord hebben) kunnen gaan zetten ;-)
Inmiddels kan ik me niet eens meer zo druk maken om het geld, ik ben al lang blij dat ze weg is nu en ik me niet meer aan haar hoef te lopen ergeren, dat is onbetaalbaar ;-)

Onze vaste gast D. wil voortaan het vuilnis wegbrengen naar het dumpstation, heel graag zelfs ! Dus doet hij nu het douchegebouw en het vuilnis en van de zomer wil hij het gras maaien hier (maar dan moeten we wel een goede zitmaaier kopen)

De trailer waar K. in woonde is vanmiddag ook opgehaald dus lekker opruimdagje gehad. Geen trash meer op de campground ! Heerlijk !

5 comments:

Anonymous said...

Ik weet niet hoe het in Texas is geregeld maar hier in Ny mag je geen spullen achter houden voor achterstallig huur en/of schoonmaakkosten. Daarvor moet je naar small claims court.

Ik geef je groot gelijk dat je nisk terug geeft voor de tv en DVD terug zijn. Dit hebben wij nog niet meegemaakt.. nok nok afkloppen. wat niet is kan nog komen... Zal ook best een keer gebeuren..

Tja die bende die ze achter kunnen laten. Het is af en toe echt ongelooflijk en gewoon onbeschijflijk. Je moet het zien en dan nog geloof je het af en toe niet hoe mensen kunnen leven in zo'n bende. Ik ben echt geen ster huisvrouw (zacht uitgedrukt) maar in vergelijking met de gemiddelde bewoners hier is mijn huis een plaatje van kraakhelderheid.

Zo heeft Aleysha een vriendinnetje. Leuke mensen leuk meisje niks mis mee. Maar als ik haar ophaal daar. echt je kan de deur bijna niet in. een bende van heb ik jou daar. Het wordt ook tegen me gebruikt want Aleysha vind het niet nodig om haar kamer op te ruimen want volgens haa ris het nog neit half zo erg als bi het meidje. Het grietje keek mij van d eweek ook zo stom aan toen ik ei dat Aleysh de kamer moest opruimen. Why is pretty nice.. Uhh jep..

gr petra

Anonymous said...

blij dat die allemaal weg zijn voor dat wij er zijn..kzou me r maar mee gaan bemoeien;-) ...houdt je poot strak xT

Anonymous said...

De durf he of moet ge zeggen de overschilligheid waarmee zij soms handelen is toch niet te geloven !
Goed dat je daarmee kapt !
Je geeft ze een hand en ze nemen een hele arm alsof het doodnormaal is .
Ik zou het er ook niet bijlaten hoor ,Op naar beters.

Groetjes Nancy

Petra said...

Ik lees dit dus iedere met verbazing, al weet ik, dat je in dit land van alles vindt. In onze omgeving en daar zitten echt mensen tussen, die het bepaald niet breed hebben, is ieder huis keurig. Ik ben hier de viezerik (niet dat iemand daar ooit iets van zal zeggen). Bij anderen is het altijd zo schoon, het tapijt de kleur, dat het zou moeten zijn, dat is bij ons niet het geval (oef, misschien zouden wij het onderwerp van een van jouw blogs zijn ;)). Maar als mensen niet betalen en zeker als ze stelen, weg ermee en de gestolen dingen terug. Small claims court is een goed begin.

Anonymous said...

Zo op ruim dagje is nooit niet weg, (je kan wel alles bewaren maar daar schiet je ook niks mee op).Alhoewel sommige wel alles bewaren...dat kan ik niet begrijpen(bedoel als ik alles zou bewaren dan word mijn hoofd voller)en ik hou zelf van een leeg hoofd.Dus ruim ik zo vaak mogelijk op.

Is toch een kwestie van even de boel opruimen???Is zo gepiept.