Saturday, January 03, 2009

helemaal zenuwachtig !



Summer is zojuist verkocht op de veiling aan een mevrouw die de hele middag om haar heen heeft lopen draaien zo graag wilde ze haar hebben dus daar ben ik heel erg blij om ! Straks wordt Sugar geveild, ze is oud genoeg om bij haar moeder vandaan te kunnen (had zelfs eigenlijk al gemoeten)dus ik hoop dat zij ook een goed huis vind.
Maar tegenwoordig in het digitale tijdperk en internet kon ik dus zien op de veiling wat er nog meer te koop stond en ik zag deze foto's en was op slag verliefd.
Een 7 jaar oude ruin, professioneel getraind rijpaard en volgens Wes die op de veiling is en onze paardenvriend is dit ook een prachtig en zeer vriendelijk paard (a big puppy) en gedraagd zich erg goed onder het zadel. Het vervolg laat zich raden, ik heb een slapeloze nacht vannacht want morgenochtend is hij hier ! hoera !!!

6 comments:

Anonymous said...

Ik was er al bang voor.. Haah veel plezier van je neiuwe aanwinst..

gr petra

Anonymous said...

Wat fijn! Een goed ingereden paard met een rustig karakter is een zegen hoor. Ik zie het hier, al staan ze maanden stil, je pakt ze weer en het gaat allemaal goed.

Ik vind hem ook mooi! Ik hou van vlekkenpaarden :-) Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Hoe gaat hij heten??

Anonymous said...

@
Monique, ik weet het nog niet heb jij een idee ? ik weet zelfs niet of hij al een naam heeft. Nog 3 kwartier dan kan ik gaan kijken bij Wes ! en dan komt hij hierheen

Groetjes
Bianca

MissFluffy said...

Proficiat met je nieuwe aanwinst !
Mooi paard.

Groetjes Nancy

Annemiek said...

"Gevaarlijk" zo'n veiling :)
Ben benieuwd hoe het zal gaan met het nieuwe paard.
Fijn dat de andere 2 naar een goed thuis kunnen.

Anonymous said...

en en......hoestie? x T