Tuesday, January 27, 2009

De eekhoorn en de kat


Dat is nou het leuke van mijn nieuwe fototoestel, vandaag was Hans op pad om een auto te kijken/kopen en ik zat te werken achter de compuut vanwaar ik een mooi uitzicht op onze voortuin heb en zag dit..... zie foto
Onze Clyde is sinds Fritz the tomcat is gaan hemelen een tiran van een kat geworden.
Vroeger kreeg hij regelmatig een flink pak slaag van The Fritz maar die tijden zijn voorbij, Clyde slaat onze zwart/witte poes Bonnie om niets een aantal malen per dag in elkaar. Hij springt de teckels op de rug en slaat Jason soms ineens vol op zijn grote hondesnuit. Zinloos geweld heet dat met mooie woorden. Clyde denkt dat hij de hele wereld aankan en zat dus deze eekhoorn achterna vanmiddag. De eekhoorn rent een boom in, draait zich om en gaat heftig met de staart vloekend achter Clyde aan die wijselijk het hazepad kiest en zich probeert te verstoppen want die eekhoorn was echt verschrikkelijk BOOS !
Zeer waarschijnlijk doet Clyde het morgen gewoon weer...

7 comments:

Dizzymisslizzy said...

Nou, die eekhoorn zijn anders ook niet zo braaf hoor en kunnen ook onder elkaar behoorlijk boos worden. Wel een leuke foto zo!

Oh ja, mijn notebook is weer helemaal up to date, dus ik kan gelukkig jullie blog weer volgen via de RSS feeds.

Anonymous said...

leuke foto;-) met je nieuwe camera gemaakt?!( leuk verhaal ook trouwens) xT

Annemiek said...

Hij heeft weer iemand die het tegen hem opneemt. Leuk dat je er nu ook foto's van kan nemen om ons te laten zien :)

Petra said...

Wat een grappige foto. Wij hadden thuis vroeger ook een rode kater, genaamd Harry. Toen ik de foto zag, moest ik gelijk aan hem denken. "Dirty Harry" in een stand of met een eekhoorn. Nouja het was jullie Clyde natuurlijk, maar hij zou ook zoiets hebben kunnen verzinnen ;-) En zo aan het karaktertje van Clyde te lezen, zouden ze broertjes kunnen zijn geweest!

Anonymous said...

Dieren dat lijken net of zijn net kinderen, die elkaar voor de gek houden. Prachtige foto gemaakt.

Petra said...

Ha ha, kostelijk! Die eekhoorns kunnen inderdaad heel boos worden! Er heeft er ook weleens eentje naar mij zitten roepen.

Anonymous said...

Leuk uitzicht heb je wel zo kijkend naar die squirrels !
Ik wou dat ik ze hier ook zitten had.

groetjes Nancy