Monday, March 17, 2008

Uit de serie "het geloof": the picture




Vandaag zijn er nieuwe gasten gearriveerd, een grote nieuwe RV (onze Dutchmen valt wel erg in het niet er tussen in) en mensen vinden het altijd erg leuk als je ze (uiteraard welgemeende) complimenten geeft over hun RV, zo ook deze gasten.
Ik moest absoluut de achterkant van het vehicle bekijken want daar hebben ze zo'n prachtige afbeelding aan laten brengen en jawel ! zie bijgaande foto .......

Onze buurvrouw Sue heeft vanmiddag de 2 zwarte hanen opgehaald, die krengen raakten gisterenmiddag ineens slaag met elkaar en hielden niet meer op met vechten, bloedende kammen en lellen en 2 hanen die bijna omvielen van uitputting. Ze zijn in ieder geval wel heel gemakkelijk te vangen als ze aan het vechten zijn, als je 1 haan te pakken hebt heb je de ander ook, ze laten elkaar niet meer los namelijk. Juf Kip zelf mist haar 2 kinderen niet eens, gelukkig hebben kippen dan blijkbaar ook kippenverstand ;-)

Het is vandaag Hot en Humid, het is nu 9 uur s'avonds en 26 graden Celsius in huis, maar om nu in maart al de airco aan te gaan zetten ;-) de nederlandse lezers zullen vast medelijden met ons hebben, heel veel medelijden ha ha

6 comments:

Anonymous said...

Ja het is heel erg mooi, maar ik zou er niet mee gaan rond rijden.

Sommige RV's zijn echte kunstwerkjes hoor.

26 graden...!!!&(*&&*YY*^%%))

Ik moest vanmorgen nog een dikke laag ijs krabben...

gr petra

Anonymous said...

Hebben jullie inmiddels olie aangeboord of heeft ie per ongeluk z'n tankdop open? :)

Annemiek said...

Leuk dat er zo veel mensen op de comping zijn. Lekker weertje :)

Anonymous said...

Mag ik ook vanuit Zweden jalours zijn??? Ik zit nu in een sneeuwbui! En er was gisteren al wat gevallen..zondag dachten we nog dat de lente aankwam maar nee hoor. Maar ik ben niet echt jalours hoor. Ik ben al lang blij dat ik niet meer in het regenachtige nederland woon ;-)
Natje xxx

MissFluffy said...

Als je snel bent ,kun je hier komen afkoelen .Het zou de koudste pasen ooit worden !


Blij dat je van die hanen af bent ...zo'n hevige beestjes precies hahaa

Anonymous said...

hidihi....hidiho.....misschien helpt dat op de piep weer berstensvol te krijgen ( winkwink) je weet het niet?! xje Zus
ja hiero een witte pasen....ach ja....