Tuesday, March 04, 2008

Banjo gekocht !



Vandaag diverse muziekwinkels gebeld en de dichtsbijzijnde die nog een Banjo had was 1 uur rijden hiervandaan, we hebben in ieder geval de gevangenissen in Huntsville weer eens gezien want de winkel verkocht inderdaad Banjo's echter voor torenhoge prijzen (jammer dat de telefonisch opgegeven prijzen een stuk lager waren, misschien net verkocht ?? ;-). En om nu ruim $ 600,-- uit te geven aan een lelijke-maar-van-een-(mij on)bekend-merk Banjo is me toch echt veel te gortig, dan moet je toch minstens al vrij aardig kunnen spelen of geld teveel hebben.

Dus heb ik via Ebay een 2-hands Banjo gevonden in perfecte staat, een Fender nog wel ! parelmoer ingelegde hals (ja ja, het moet er natuurlijk wel een beetje mooi uitzien) dus met een beetje geluk is íe met versnelde verzending hier nog wel voor of in het weekend, hoewel....... of dat in "The Boonies" waar wij wonen ook zo snel gaat is nog maar de vraag.

Nu heb ik alleen nog een boekje voor beginners nodig.

Volgens Hans kan ik het best maar een bankje neerzetten op 1 van de open plekken in het bos om daar te gaan oefenen, maar waarschijnlijk staan na mijn eerste 300 pogingen de paarden en ezels binnenkort in het land van de buurman, gevlucht....
O ja, We moeten hier deze week de winterjas ineens weer aan, je zult die maanden aanmoeten ;-) ....





5 comments:

MissFluffy said...

Dat is niet niets $600 dollar .

Fender is een zeer bekend merk .Al wist ik niet dat ze ook banjo's maakte,ik ken ze namelijk van de gitaren .Ik denk dat je een goede koop hebt gedaan ,nu nog aanleren .veel succes ermee !
En je weet nooit met dieren he , ze vinden het misschien zelfs aangenaam jou bezig te horen .

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Die ziet er mooi uit!

Petra said...

Succes er mee! En hoop voor je dat hij snel bezorgt zal worden.

Anonymous said...

En nu muziek maken, jammer dat ik het niet kan horen hoe je Banjo speelt. Ja het weer kan zo om slaan dat je in eens weer je winter jas aan moet doen.Hopelijk dat het weer vlug om slaat naar wat beter, want een winter jas is niet zo fijn.Maar wil je geen jouw hebben dan is het wel weer fijn.

Anonymous said...

'Hehe we willen natuurlijk wel een filmpje he met demonstratie.

gr peet