Sunday, March 16, 2008

De piep leeg




Bianca heeft een beetje de piep leeg en zit nu te quilten op de bank, dus tijd voor mij maar eens wat op ons Blog te schrijven. Vandaag de pool biljart in elkaar gezet en de game room aan het inrichten en begint er al leuk uit te zien. De camping is lekker vol en op dit moment zit een familie gezellig aan een kampvuur. De laatste dagen hebben we echt een camping gevoel, kinderen aan het badminton, andere gasten met elkaar in gesprek, lijkt bijna camping De Hoge Veluwe. Toen Bianca nog de piep vol had, zat ze lekker op de veranda van onze game room met haar nieuwe hobby, de banjo. Ze is nu een paar dagen bezig en er steekt duidelijk talent in. We hebben vanmiddag nog een paar keer gepoolt en ook daar heeft ze talent in, heb 2x verloren ;-( Toen ik onze tafelvoetbal bekeek kwam ik erachter dat beiden ploegen eigenlijk alleen maar verdedigers hadden, dus leek me niet goed. Gelukkig waren de spelers redelijk goed van de staven te krijgen en hebben we wat handvaten verwisseld, dus nu kan men ook aanvallen, wel zo leuk. Voor de rest was het een zonnige, warme dag en Christa is nog langs geweest met vriend Niels om Patches te trainen. See ya all

5 comments:

Anonymous said...

Ziet er goed uit die game room!

Ik ben wel erg benieuwd naar de geluiden bij de beelde zo langzamerhand..Filmpje..?

gr Petra

Anonymous said...

ken je nagaan als Bianca de piep weer helemaal vol heeft;-)!!!
tziet er inderdaad allemaal heel prof.camping uit; goed gedaan hoor in een jaar tijd! xjeZus ( bedankt voor de fotos)

MissFluffy said...

Het ziet er inderdaad goed uit die gameroom !
Leuk dat er aardig wat volk is en het seizoen moet nog gaan beginnen .
En we krijgen toch een iets van dat talent te horen ?

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Ik vindt het echt een zuidelijk plaatje zo met de banjo op het terras :)

Anonymous said...

Oefenen baart kunst,je bent nooit te oud om iets te leren.