Monday, June 23, 2008

Vijf?!




Bianca was net even bij de buurvrouw om te praten over inheemse groentensoorten en Walmart aankopen en ik ben belegerd door VIJF honden, ja je leest het goed VIJF!!! Elke stap in huis is kijken of er geen harig monster ligt, de katten zien we zelden nog binnen, denk dat ze een onderkomen zoeken zonder doggies. Rocky en Cindy blijven maar 2 daagjes, Rep is aan het gokken in Louisiana, nu maar hopen dat hij zijn auto niet vergokt en niet meer terug kan komen. Bianca loopt al 2 dagen mank als een oude cowgirl, waarschijnlijk verstapt bij het ontwijken van een van de mormels. Ik krijg toch een beetje het gevoel dat ik er in gestonken ben, eerst 2 katten, dan een paard en nu een collectie waar Noach een ark mee kan vullen. Laten we zo zeggen, het is wel gezellig en we zijn pas 1,5 jaar hier, waar blijven de pauwen, geiten, langoor konijnen en struisvogels, lama's, schapen, ruimte zat.

8 comments:

Anonymous said...

Ik ken het gevoel. Hier hetzelfde maar dan met 5 kittens. Ook hier kan je geen stap zetten zonder je nek te breken over een kat.

gr petra

Anonymous said...

ja ruimte zat ook in het hart......dan krijg je dat! ( rijmpt ook nog;-))))xT

Annemiek said...

Een gezellige beestenboel daar!

MissFluffy said...

Ik kijk er al naaruit naar de volgende 1,5 jaar en hoever jullie uitbreiding dan is !
Maar je hebt ruimte zat dus kan er nog wel iets bij .

Grtjs Nancy

Petra said...

Llama's, of althans alpacas, schijnen heel rendabel te zijn als ik het aantal boerderijen hier in de buurt met die dieren zie. Dus wie weet? ;)

oneduts said...

Wat heerlijk al die ruimte voor de dieren - het lijkt wel een walhalla voor hen denk ik.

Anonymous said...

Je moet iets doen waar je, je eigen prettig bij voelt. En als dat dan bij dieren ligt is dat mooi mee genomen.

kastelke said...

Je kan misschien ook nog een dierenhotel opstarten? ;-)