Saturday, June 07, 2008

Rep's new baby



Vanmorgen met het zaterdagrondje vuilnis ophalen dook er ineens een puppy bovenop me, klom op schoot en was niet meer weg te krijgen maar dat vinden wij niet erg.Waar hij vandaan kwam zomaar ineens ? geen flauw idee, geen riempje om niets.
Maar een superlieve en geweldig leuke pup van zo'n 4 a 5 maanden oud, hij huppelde direct achter me aan naar huis. Tja wat gaan we hiermee doen ? eigenlijk wilden we (of liever ik ha ha) hem wel zelf houden maar ja, we hebben al 2 honden, 3 katten en de rest zal ik maar niet meer opnoemen ;-)
Dus even naar Reps trailer gewandeld met "Boy" om hem even te laten zien (zonder bijbedoelingen ahum) Boy werd al kwispelend begroet door Rep's bejaarde hond dus nu hoefde alleen Rep nog ;-) dat is Boy goed gelukt: een grote afzeembeurt voor Rep, gepiep en gekwispel en nu woont Boy bij Rep, hij heeft al heel wat kluifjes op, heeft een halsbandje om en Rep gaat straks nog even naar de Dollar General om wat hondenvoer, een nieuw halsbandje, wormtabletten etc te halen. He is a happy daddy !
En wij hebben voortaan 2 honden om op te passen als Rep soms even een paar uur weggaat, gezellig hoor zo'n pup in huis. Van mij mag zijn broertje of zusje ook aan komen wandelen hier.
Bijgaand de foto's van happy "Boy" (hij krijgt nog een andere naam waarschijnlijk) met zijn nieuwe erg gelukkige baasje !

6 comments:

Anonymous said...

Waar komen die beesten toch allemaal vandaan? Je gaat me toch niet vertellen dat ze die ook gewoon uit een auto hebben gezet?

knettergekke kui..

gr petra

Petra said...

Wat een superfoto van Rep, hij ziet er nog blijer uit dan de pup!

Annemiek said...

Leuk hondje! Fijn dat hij een goed thuis krijgt. Ook weer een van die gedropte honden?

MissFluffy said...

Ik ben toch blij voor dat hondje dat het toch nog een thuis krijgt maar seizoen is net bezig ,hoeveel gaan er nog volgen ?

grtjs Nancy

Anonymous said...

Baasje gevonden, das beter dan hem aan zijn lot over laten.

Anonymous said...

Goh, ik vind Rep en Boy er allebei wel heel lief uitzien!

Fijn dat je ze hebt kunnen koppelen.

Groetjes,
Monique