Wednesday, October 17, 2007

Weer naar huis



Vanavond is de laatste avond voor de familie Kerssens voordat ze morgen vroeg richting Houston vertrekken om te gaan shoppen en 's avonds weer richting het koude Nederland gaan. Ze hebben nog gezellig gebarbequed in the picnic area ;-) en 's avonds hebben we nog even een oude truck bekeken in Centerville die te koop was voor 250 Dollars. Op de terugweg nog even snel langs een klant van mij waarvoor ik een straatbord had ontworpen die vandaag geplaats was. Ook nog even bij Wes langs om paardjes en ezels te bekijken. Op de camping is het gezellig druk, onze gasten hebben regelmatig vrienden op bezoek en zitten lekker buiten te borrelen. Rond 9 uur is het vaak al afgelopen en gaan ze slapen want ze moeten vroeg op en maken lange dagen.

5 comments:

Chuck and Anneke's RV travels said...

Zie dat de Hollanders zich aardig aanpassen met de laarzen en de cowboy hoed. Gezellig voor jullie al die Hollandse gasten

Anonymous said...

oude truck...... 250 dollar.......
ff Gert-Jan waarschuwen!!!! 't is ver weg, dus goed??!!

Het vertrek is meestal te snel, zowel voor de bezoekers als voor jullie denk ik. Familie Kerssens, goede reis naar huis!

gr Wiebe

Anonymous said...

Zou bijna heimee krijgen als ik dat zo zie. ja die werklui zijn vaak best aardige lui. Kan vreemdere bedenken hoor.

Gr petra

Anonymous said...

Net zoals mij hebben ze ook de korte broek en de cowboylaarzen aan. Een hele goeie reis terug en groetjes aan nederland.. Jullie mogen vliegen wij moesten terug rijden voor een grote 2 dagen.

Gr. Shirley

Anonymous said...

Het heeft even wat moeite gekost, maar we zijn eindelijk heel en compleet thuis. We hebben (bijna)niet geshopped. In de ike store moesten de kids ineens heel nodig plassen, das nadat ik had gevonden en betaald wat ik hebben moest eerst een wc opgezocht. Daarna niet meer terug gegan, maar ergens gaan eten. Verder ook niet meer ergens gestopt om te shoppen.
Aangekomen op schiphol belde ik mijn moeder en kreeg meteen een naar bericht. En alsof dat nog niet genoeg was misten we ook nog een koffer! Achteraf maar goed, want we zaten behoorlijk krap in de polo! Op de loopbad op schiphol vielen ook de koffers nog eens van de kar! Thuis bleek er een blikje bier in de koffer met kleding stuk te zijn gegaan..... dus alles nat en stinken! In een andere koffer was het pak honey smacks opengegaan en lag dus overal tussen. Thuis werdt ik bebeld dat mijn koffer er was en dat hij vanmorgen gebracht zou worden. Ik blij, bleek namelijk de koffer met de nike spullen te zijn! Belden ze een half uur later dat het toch niet mijn koffer was! Inmiddels heb ik de koffer trouwens wel al! Vanmorgen aangekomen op schiphol en vanmiddag thuis afgeleverd!
Erwin was vanmorgen alweer vroeg aan het werk, de kids hebben tot 12:30 geslapen!
We missen jullie en de camping nu al! Kunnen we voor altijd terug komen????