Sunday, October 28, 2007

Swiebertje en Sil de strandjutter





Ik (Hans) had in Nederland al de tik om vanalles te verzamelen en overal op zoek te gaan naar kostbaarheden (junk voor velen). Bianca is langzamerhand ook besmet met dit virus en scharrelt ook ook garage sales en flea markets. Een paar dagen geleden was iemand in de buurt bezig met een grote opruiming omdat hij alles gaat verkopen, dus ook huis etc. Het mooie was dat hij veel gratis weg gaf, dus wij natuurlijk als kippen erbij. We kregen tuinbanken, een mooie schommelbank, 3 truckladingen stenen waar we 10 Dollar voor hebben betaald. Voor de originele Radio Flyer kar heb ik wel 50 Dollar betaald, maar weegt niet op tegen alles wat we gekregen hebben. Ik ga hem helpen zijn huis te verkopen en zijn 18-wheeler vrachtwagen tegen provisie basis, dus als iemand een stenen huis zoekt met 6 slaapkamers, ik weet er een ;-) Het terras is bijna af en Bianca kan zo solliciteren als tuinarchitect, mooi stukje werk weer geleverd. Ik ben ondertussen ook op pad om een klassieke auto te zoeken voor weinig, helaas was deze truck net te duur (3000 Dollars) voor de staat waar hij in was. Onze Nederlandse gasten zijn inmiddels weer terug uit New Orleans en hebben zich rot gezocht naar een Ware house, gedacht dat dit een warenhuis is, niet realiserend dat dit staat voor pakhuizen, gek dat ze het niet konden vinden ;-)

4 comments:

Anonymous said...

Doe mij dat huis met 6 slaapkamers! Heb ik gelijk een kamer waar ik een praktijkruimte van kan maken! Moeten we alleen nog even zien te regelen dat we snel en legaal in Amerika mogen komen wonen!

Carola said...

Wat een mooi terras met fireplace hebben jullie gemaakt. Compliment!

Annemiek said...

Dat is een mooi terras geworden, en zo snel dat jullie dat klaar hebben.

Anonymous said...

Ziet er mooi uit Hans en Bianca.
Ik lach me rot om dat gescharrel van jullie..

Voor mij inderdaad junk...Ik heb ook een man die overal vanalles weghaald, liefst gratis en dan denk ik: wat moet je er mee?

Gelukkig dat jullie nog even van je terras kunnen genieten. Hier heeft het vanacht flink gevroren en hier brand de verwarming vandaag voor het eerst, de openhaard is niet meer genoeg.

Gr uit een brrr koud NY
Petra