Saturday, October 13, 2007

regen ??


De voorspellingen zijn goed ! We zijn vandaag van 40% kans op regen naar 60% en nu naar.....jawel ! 70% kans op regen maandag gegaan ! Mocht het zover zijn dan ga ik buiten een dansje doen want het lijkt hier inmiddels wel een woestijn buiten zo ontzettend droog. Zelfs de cactussen krijgen water met de tuinslang nu.
Gisteren zijn verse gasten uit Nederland aangekomen en die hebben drop, bastognekoeken, mix voor kerriesaus, pindasaus en nasikruiden meegenomen ! mmmmmm
Dan komt er 20 oktober nog bezoek uit Nederland die nemen Bolletje kruidnootjes mee, een koffer vol hebben ze gezegd...;-)mmmmmm

4 comments:

Anonymous said...

we moeten een pijplijntje aanleggen. Hier water genoeg in de creek, maar 70% dat beloofd wat, maar waarschijnlijk mist het jullie weer net...

O lekker zeg.. echte nasi kruiden.

veel plezier met al dat NL bezoek..

gr petra

Anonymous said...

dat zou mooi zijn, hier is het prachtig zonnig herfstweer; alle bomen verkleuren en stralende zon, dat IS ook mooi en hadden we wel verdiend..ik gun jullie veel nattigheid in de komende tijd! xjeZUs

Anonymous said...

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je uitkijkt naar regen!! OK, als het hier een week droog is, worden de tuinen gesproeid en meestal gaat het daarna regenen. Misschien een idee, of is jullie tuin een ietwat te groot om te sproeien!.

Ik heb Holland Ranch op Goolge Earth opgezocht en denk dat ik het ook wel gevonden heb. Is het mogelijk een "dot" met foto op Google Earth te plaatsen. Kan ik kijken of ik goed gegokt heb!?

Aan de reactie van Petra te lezen zal ik in de volgende zending naar Oneonta ook maar nasikruiden stoppen. Da's tenminst niet zo zwaar als een fles DropShot!!

gr Wiebe

Dizzymisslizzy said...

Wisten jullie dat het Nederlandse winkeltje in Spring ook een redelijk goed assortiment heeft van koek en indonesische spullen? Mocht je ooit in de buurt zijn dan is het zeker de moeite waard om eens binnen te lopen. Het is maar een klein stukje van de I45 af in Old Town Spring.