Wednesday, September 19, 2007

Life goes on





Al een paar dagen niets geschreven, we hebben ook eigenlijk weinigs spannends te melden. Het is op de camping vrij rustig, dus we doen wat onderhoud en andere klusjes zoals het bevestigen van een stopbord op de schoolbus het uittesten van het zonnescherm op de hippie Airstream, de Route 66 Airstream wat oppoetsen, en nu zijn we wat hekwerk aan het bouwen rond de paardenstal want onze paarden en ezels blijven maar hooi eten terwijl er nog genoeg gras staat. Deze week redelijk wat verkocht via Ebay en we gaan samen werken met een auto-importeur in Nederland, daarnaast gaan we ook wat zaken doen met de plaatselijk westernwinkel, dus van alles wat. Onze blikjes recycle kooi is bijna vol dankzij het bovengemiddeld bierverbruik van enkele gasten, gouden business;-) Het weekend en de komende weken hebben we redelijk wat gasten dus we vervelen ons nog niet. Het weer werkt niet echt mee, nog steeds een graadje of 32 en zon, veel zon, een regenbui zou mooi zijn.

8 comments:

Anonymous said...

Rustig, rustig. Mijn hemel ik weet geen rad met de gasten.

Wel effe lekker om die klusjes te doen. Geniet nog maar van de rust, want ik garandeer je dat mijn meiden wel een beetje leven in de brouwerij gaan brengen.

Ook wij hebben inmiddels een lege blikjes en pet flessen, daar word je af en toe naar van.

Hier zijn ze $0,05 per blikje en Gj had een paar weken geleden al ruim $15 en inmiddels ligt dat er alweer...

gr petra

Petra said...

Mooi, die schoolbus met naam! Maar kom zeg, wat is het met dat Hollandse geklaag? "Een regenbui zou mooi zijn", wees eens blij, joh! In Holland zijn ze de regenbuien zat en zon is nog altijd beter dan regen, of niet dan?

Anonymous said...

@kasaka: Dat zon beter is dan regen kun je hier in dit deel van Texas beter niet hardop zeggen, zeker niet na het afgelopen jaar waarin de droogte veel offers heeft gevraagd. Klagen doen we niet maar we willen wel graag (en wij zijn niet de enigen hier) een buitje tegen het stof ha ha

Anonymous said...

"bovengemiddeld bierverbruik van enkele gasten.." Jaaaja ;)

Anonymous said...

Haha,, wij brengen wel leven in de holland Ranch,, Mij zie je de hele dag niet, ik vermaak me met de paarden.. Ha,,:P Ik kan niet wachten want het duurt nog maar 9 nachtjes en dan zijn we onderweg.

Groetjes
Shirley

blips said...

Hier regent het verschrikkelijk momenteel en we hebben net ook een tornadowatch achter de rug, wel wat anders dan bij jullie.!

Annemiek said...

Jullie blijven toch wel bezig, leuk dat je zaken kunt gaan doen met die winkel.

Dizzymisslizzy said...

Kom op zeg Hans, klagen over het weer doe je maar in Nederland hoor! Ik lach al weken vrienden in Nederland uit die nu haastig op zoek zijn naar winterjassen en schoenen. "Ik loop hier nog in korte broek" roep ik dan :-).
Ja, een buitje voor het stof zou aardig zijn, maar bestel je het dan wel even voor Buffalo en niet voor heel Texas?