Wednesday, September 05, 2007

Klussen en het volgende project ?





De afgelopen dagen was het heerlijk weer om te klussen buiten, zo'n ruim 30 graden en niet teveel zon (eindelijk). Foto's van het geklus volgen want niet alle "projectjes"zijn helemaal klaar, morgen weer verder.
Dan hebben we nog bezoek gehad uit Nederland (Rotterdam Ommoord om precies te zijn)via ons blog, dus dat is wel heel erg leuk. Helemaal als ze ook nog overheerlijke speculaas en hopjes meenemen, blijf volgende keer gerust slapen !
De Nederlandse gasten van afgelopen weekend waren vergeten de koelkast leeg te halen dus hebben we ruim een dag geen boodschappen hoeven doen ;-) we maken het goed met een BBQ de volgende keer dat ze hier zijn.
Omdat er hier toch wel erg veel vraag is naar tijdelijke woonruimte willen we misschien nog dit jaar aan een "kleine" uitbreiding van de faciliteiten beginnen.
We willen 1 van onze hookup-plaatsen permanent gaan gebruiken voor een RV, trailer of logcabin. Van de logcabin hebben we een foto en het ziet er heel leuk uit. Maar het liefst van al willen we een FLXIBLE (zie bijgaande foto's) alleen jammer dat die afgrijselijk duur geworden zijn willen ze nog in goede staat zijn en al omgebouwd tot een camper.Ze zijn er in verschillende uitvoeringen en vooral die oude modellen blijven geweldig mooi (zie de prachtige ronde "bips" van die oude op de foto). Op www.sellabus.com staan ze in vele soorten en maten (+ prijzen zucht) maar......we keep on dreamin'!

3 comments:

Anonymous said...

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen .Zou je de logcabin zelf ineen timmeren ? Ik weet dat je trailers in verschillende maten kunt vinden maar eerlijk gezegd van logcabins ken ik weinig vanaf .Heb je daar ook ruime keuze in ?
Wel leuk he , dat je Nederlanders over de vloer krijgt .
Groetjes MissFluffy

blips said...

Die bovenste blauwe bus vind ik het mooiste, ik zie me er zo in rond rijden. (wel een grote zak geld meenemen want die jongens rijden niet zuinig.

Anonymous said...

Ik heb in Nederland in een mega camper (voor ned, maatstave dan) mogen rijden. Dat is echt gaaf en geeft een ongelovelijk "vrij" gevoel. OK het boodschappen doen in kleine dorpjes is wat lastig, maar daar wordt je op een gegeven moment ook handig in. Tijdens ons bezoek ik de States, heb ik vele (nog grotere) zien rijden. Vaak met een personen auto als een zoort aanhanger er achter. De campers op de foto hebben wel wat. Wie weet, ooit.........