Thursday, February 19, 2009

The Porch deel 3








Vandaag was Eddie er al vroeg met zijn boomstammen en er is heel wat gedaan, het ziet er al totaal anders uit het aangezicht van het huis en ik vind het geweldig !
Morgen moet hij weer vers hout zagen en gaat het timmerwerk weer verder, dan wordt de aansluiting met het achterdek gemaakt met een dak erboven en ook weer die prachtige cederhouten boomstammen als staanders, dan maakt hij nog cederhouten luiken maar dat zal morgen nog niet af zijn denk ik.

En toen ik eind van de middag aan de compuut zat (zie foto van mijn mooie uitzicht waar Eddie morgen verder gaat met het dak dichtmaken) hoor ik ineens mauwen en jawel hoor, daar zit Bonny.....jammer genoeg was ze ook direct weer verdwenen toen ik het fototoestel pakte. Moet ook nodig de ramen doen (is hier heel ongebruikelijk trouwens de ramen zemen) zie ik als ik de foto vergroot ;-) Eerst maar wachten tot Eddie klaar is met zagen, dan meteen ook maar voorkant van het huis schoonmaken want er zaten nogal wat nestjes achter de plastic luiken die er nu vanaf zijn brrrr. Tegen die tijd is het deck wel helemaal gedroogd en kan dat gebeitst worden, voorlopig hoeven we ons niet te vervelen weer.

Nog een paar uur dan komt Hans thuis met zijn zus en haar man die begin van de avond geland zijn op Houston, het wordt hier morgen weer erg warm, zo'n graadje of 25 a 30 dus dat zal niet meevallen voor ze vanuit het koude Nederland vandaan + een jetlag erbij. Maar hartstikke leuk dat ze op vakantie komen hierheen en ook niet onbelangrijk: ze hebben een koffer vol boodschappen bij zich ;-)

7 comments:

Anonymous said...

Is echt gaaf die porch. Uhh als ze klaar zijn...Stuur ze maar richting New York... Ik wil ook wel zo;n porch. Je bent niet de enige met die wens...

Leuk bezoek uit Nederland.. Niet dat wij te klagen hebben gehad over bezoek deze afgelopen zomer. Maar in de winter zijn we duidelijk minder in trek. Hoe zou het komen...?

This toch niet normaal die temperaturen bij jullie. Jeetje.. Hier ook 20 tot 30 maar dan F

geniet van je bezoek..

gr petra

Petra said...

Oh, wat heerlijk voor ze, die temperaturen! Ik benijd ze! Die porch ziet er nu al super uit!

Anonymous said...

Geniet maar van het bezoek, en nartuurlijk is een verassing uit NL ook nooit niet weg. Jeej lijkt wel zomer bij jullie, maar dan hebben jullie het ook verdiend. Suc6 met alles.

Annemiek said...

Er zit weer schot in. Veel plezier met het bezoek.

Anonymous said...

Ha, gezellig, familie over de vloer. Jullie porche ziet er fantastisch uit.

Wat een geweldig weer is het al bij jullie, ik ben stikjaloers!

Anonymous said...

Het werk vordert toch goed .Zal een goeie aanwinst zijn als het af is .
Ben benieuwd naar de verdere afwerking.

Groetjes Nancy

Kristel Holsbeek said...

amai even niet gelezen en er staat al een mooi deel van de porch;-) wow...echt mooi
ha bezoek en een volle koffer meer moet dat niet zijn;-) geniet ervan