Monday, November 26, 2007

Lekker rondtoeren





Ik moest vandaag voor een nieuwe klant een auto bekijken ten westen van Houston. Een van de redenen om Nederland te verlaten was de verkeersdrukte en het elke weer heerlijk om in Texas rond te toeren, en nog beter als de klant betaald. Om Houston zoveel mogelijk te vermijden heb ik de oude snelwegen gepakt. Je komt dan echt door allerlei stadjes met veel vergane glorie. In het kleine stadje Anderson ben ik op de terugweg even gestopt om wat antiekzaakjes te bekijken en foto's te maken van het oude Courthouse en een paar leuke oude Edsel oldtimers. Het was vandaag een heerlijk dagje, zonnig, nog een beetje fris, maar ideaal om te toeren door het schitterende Texas.

5 comments:

Chuck and Anneke's RV travels said...

Door Houston rijden is geen pretje. Wij waren verbaasd hoe druk het was rond Nashville. Gelukkig hebben we(dwars door) Atlanta ook weer achter de rug.

Groetjes, Anneke
Mayport ,FL

Anonymous said...

Lekker rond toeren, ja bij jullie wel maar hier... Plenst de hele dag van de regen en vriest dat het kraakt...

Mooi gebouw is dat zeg , prachtig. Die oude stadjes zijn vaak zeer de moeite waard.
gr petra

MissFluffy said...

Die klinkers aan dat standbeeld , zijn dat namen van gesneuvelde ?Kan het niet zo lezen van hier hihi.
Ik vind het toch wel mooi ,is precies of de tijd is stil blijven staan.
Net zo met die auto's , als je die opknapt en mee rond rijdt,kijkt iedereen je na .Net zoals ze doen als je een Harley hoort aankomen .

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Leuk hoor, die kleine stadjes.

Anonymous said...

Is eventjes lekker Toeren, en ik geef je groot gelijk, je moet pakken wat je te pakken kunt, want voor je het weet moet je alweer terug misschien naar NL.Ja ik geloof het goed dat je uit Nederland bent, want het is echt druk en nog eens druk in NL.Soms verlang ik om ook het (roer om te gooien) en naar het buitenland te vertrekken. Maarja dat doe je niet 1,2,3!!Dus daarom blijft mijn thuis haven NL, en ben als ik in blogwereld ben even in het buitenland, waar ik dus door TOER.Frisjes is het nu in NL, brrr