Wednesday, October 08, 2008

Writers Block

Ja, we hebben beiden een writers block, kunnen even niets bedenken, misschien heeft de enorme financiele crisis ons in haar greep en kunnen we maar aan een ding denken, wat nu? We horen wel berichten uit Nederland dat onze klanten moeite hebben hun auto's en motoren te verkopen, hierdoor zijn we ook constant bezig ons aanbod te verbreden en duidelijk maken dat we ook boten doen en tractoren en ..... eigenlijk alles wat legaal is. Op de camping hebben we 2 Nederlanders waar we al 2 boten aan geleverd hebben, dit weekend komt een Belg om Mustangs te kopen, dus we gaan stug door. Het weer is heerlijk, graadje of 28 en een lekker windje, wat wil je nog meer. We gaan zo naar de Mexicaan uit eten met onze gasten. That's all folks en als we weer wat spannends meemaken zijn jullie de eerste die het horen.

5 comments:

Anonymous said...

Ik begrijp het , hetgeen allemaal nu aan gebeuren is is niet zo normale situatie he.Het heeft duidelijk effect op je plannen of zoals bij ons op onze plannen.Ik hoop dat jullie er weinig van voelen.De berichten in de media zijn zeker niet opbeurend te noemen en als mensen al besparen op reizen ,wagens kopen ed. dat zegt genoeg .Pfff ,het houd me ook enorm bezig ,ik vrees dat de verkoop hier ook zal stilvallen.
Hopelijk hersteld zich alles snel .

Groetjes Nancy

Anonymous said...

nou ja het kan erger lijkt me......die mexicaan lijkt me ook wel wat..hmmmmmm.
en zolang je geld maar niet in Ijsland hebt geparkeerd; ach!
xT

Annemiek said...

Dan is het misschien even stil hier, het bloggen moet toch leuk blijven om te doen.

Anonymous said...

Zo te zien houd het iedereen in de greep'ook buiten NL' van het wel en wee van de crissis van de banken. Ingewikkeld allemaal, houd je hoofd maar koel dat is het voor naamste. (Houd maar een plaatsje vrij voor mij bij de mexicaan, dan kom ik even op en neer, grapje!!! Nou smakkelijk alvast. Ik spiek mee en dan wel of je al wat nieuws gepost hebt gehad.

Anonymous said...

Wi merken op zich nog weinig van de econische problemen. Gelukkig.

Wat si het nog lekker warm bij jullie. Hier heb ik al 2x moeten kwabben smorgens


gr petra