Saturday, March 27, 2010

El Camino




Vandaag is Hans een 1985 El Camino Conquista gaan bekijken voor de handel, nette auto en de zeer aardige verkoper is zelfs achter Hans aangereden om de Camino hier te brengen. En in de tussentijd dat Hans weer onderweg was om de verkoper thuis te brengen heb ik de Camino gepoetst, eigenlijk moet die opnieuw gespoten worden want de lak is zo dun dat de onderlaag erdoor schijnt op sommige plaatsen maar voor de rest nergens roest etc. Prachtig geluid komt er uit de 2 chromen uitlaatpijpen, een muziekinstallatie met een radio die vanzelf uit het dashboard komt als je de auto start en weer teruggaat wanneer je de motor afzet, en rijdt nog supergoed ook. Alle vernieuwingen zijn eraan gedaan, zoals transmissie, nieuwe airco enz enz
En toen ik zo aan het poetsen was in het zonnetje en het chroom weer mooi begon te glimmen en mijn poezelige handen over de ruw aanvoelende lak gingen begon "dat stemmetje" in mijn hoofd.... " mine, its mine" / " wil al heel lang een El Camino" / "ben bijna jarig" .... vooral dat laatste was doorslaggevend bij Hans
en dus...............deze 1985 EL CAMINO CONQUISTA IS MINE !!! HIEP HIEP HOERAAAAA !!!! LANG ZULLEN WE LEVEN !!!
OK het is nog geen 11 april maar wel bijna ;-)

12 comments:

Monique said...

Ha, hij is gaaf! Ik zie je al helemaal rondtouren met die bak!

Sisely said...

Schitterend zeg je auto, geniet er maar van.Fijn dat er nog z'n mensen zijn die iets voor je willen doen.

MissFluffy said...

Cool car ! Je gaat nog een hele collectie hebben .

Zo jarig op 11 april ,net 1 dag voor Rusty .Dat valt gemakkelijk te onthouden .

Groetjes,

Chuck and Anneke's RV travels said...

Wat ziet die er goed uit. Ik vond dat altijd een leuke auto. Vast wel een "collector's item.
Ik ben 7 april jarig. Wij hopen het met alle kids te vieren, want het is weer een mijlpaal...nogal oud...

Martin said...

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe El Camino!!! lol

Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal in de 7e hemel bent. Wat een prachtwagen is dit. :)

Annemiek said...

Leuk hoor!

Astrid said...

Hahahaha zit hier met een kwijlende man die over mijn schouder meekeek.
Hartstikke gaaf verjaardagskado.

Alvast fijne verjaardag, maar ik kom voor die tijd zeker nog even langs.

Natasja Valentijn said...

Wow, wat een gaaf verjaardagscadeau! Wat een mazzel heb jij zeg. En ik was al blij met mijn Iphone...ik doe toch iets verkeerd, hahaha. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Kristel Holsbeek said...

Oh geweldig!! En nu genieten maar!
Hans prachtig verjaardagscadeau!! Goh...

Bibi said...

Wat een keigaaf cadeau! Ik vind hem super, ja dat geluid wat er uit die oude bakken komt, is toch mooi he?
Heeel stoer hoor:-)!

Sisely said...

Fijne paasdagen.

Elke said...

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Ziet er een leuke wagen uit.