Thursday, March 25, 2010

Ik zou ze allemaal houden...






Het veulenseizoen is weer aangebroken bij Wes, deze week zijn er 2 geboren, een Paint en een Golden Palomino. En ik word er altijd zo hebberig van, ik heb me al weer afgevraagd hoe een veullen van onze Cherokee of Princess eruit zou zien als ze bij Wes zijn hengst op "visite" zouden gaan maar......ze worden allemaal snel GROOT en dan eten ze ook erg VEEL dus we houden het maar bij dagdromen ;-)
Voorlopig denk ik ;-) want ze zijn wel erg leuk en lief en prachtig om te zien op die ongelooflijk lange benen.

9 comments:

Petra said...

Ach, wat schattig allemaal! Hebben jullie al gehoord, hoe het met Don is?

MissFluffy said...

Mooi ,zo'n nieuw leven te zien rondlopen .
Ze hebben schitterende kleurenpalet trouwens .

Groetjes Nancy

Petra said...

Wat een liefies....
Kan me je gevoel helemaal voorstellen.

Bibi said...

Dat kan ik me wel helemaal voorstellen ja, als je nou met zekerheid aan genoeg hooi kon komen was het denk ik een minder groot probleem geweest. Het blijven mooie dieren:-)

Sisely said...

Kan je helemaal begrijpen, ja kleine paarden worden groter en eten dan veel.Misschien komt je droom wel een keer uit.Wens jullie een fijn weekend.

Natasja Valentijn said...

Ik heb hetzelfde met puppies, als ze klein zijn oh zo schattig. Mooie paarden, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen.

Monique said...

Wat een prachtige veulens. Die Palomino is ook zo'n geweldig paard, ze staat met Albert op de foto alsof ze samen in een vrolijk gesprek zijn :-) Wes moet wel trots zijn!


Als ik mocht kiezen ging ik toch voor het bonte veulen, wat is die prachtig getekend!

Wout said...

Wat een mooi Isabel-kleurig paard met haar veulen, gek dat ze dat bij jullie Gold noemen. Bij de wilde mustangs waarvan er nog een paar rondlopen zitten ook Paint kleurige paarden. Als ik naar de foto’s kijk, kun je bij jullie heerlijk paardrijden. Groet, Wout

Astrid said...

Ik ga morgen een proefritje maken op een paard waar ik ernstig verliefd op aan het worden ben.
Hoop dus dat het een match is..zo ja dan heb ik ook een paard deze zomer...
Dat zijn wel prachtige paarden trouwens, wow.