Monday, March 08, 2010

Maart roert zijn staart

We hadden vandaag weer erg veel geluk met container laden, om 8 uur vanmorgen onweerde het en kwam het water met bakken uit de lucht, de container was er om 9 uur en toen was het mooi droog buiten inmiddels. We hadden nogal wat pakketten te laden dus dan is regen altijd wat " minder leuk", de deuren van de container waren net verzegeld en het begint weer te storten buiten en ook nu komt het met bakken uit de lucht en het is elke paar seconden fel blauw verlicht buiten, heerlijk met een temperatuur nog van 15 graden Celsius, de dish van de TV kan het niet verwerken allemaal en springt steeds op storing. Morgen volop zon en 25 graden.

De tandartsassistente belde vanmiddag of ik woensdagochtend om 8.30 uur kan komen, tuurlijk kan dat. Alleen de reden ben ik niet helemaal gerust op: de hygenist (die doet blijkbaar het voorafgaande onderzoek ? heb ik nog niet eerder meegemaakt) wil donderdag vroeg naar huis. En ik had een afspraak komende donderdag om 11 uur 's morgens, hopelijk werkt ze maar halve dagen ;-)

5 comments:

Anonymous said...

ach wij deden gisteren de gordijnen open en ja hoor voor de 13e x helemaal wit buiten deze winter ( zucht) hoop dat het volgende week in Marrakech mooi weer is ( sneeuw lijkt daar onwaarschijnlijk maar ja je weet het niet..)
Hop Bianca go for it; echt als het leed geleden is ( ff doorbijten;-) lach je erom hihi succes T

MissFluffy said...

Wel zo'n regenbui af en toe is daar wel meegenomen ,misschien krijgen jullie dit jaar wel een mooi groen gazonnetje .
Hier zijn we precies terug de winter in gegaan .
Groetjes,

Bibi said...

LOL, ze denkt waarschijnlijk dat ze er een hele klus aan zal hebben!
Nee geintje, dat kan toch zeker niet, dat ze uren met je bezig zal zijn. Heb nog nooit een hygieniste gehad voor een tandarts bezoek, vind het ook erg overdreven. Ik poets altijd voor ik naar de tandarts ga en mijn tandarts in Nederland had vrijwel nooit schoonmaak werk.

Natasja Valentijn said...

Een voorafgaand onderzoek...raar hoor. Eerst zij en dan de tandarts nog een keer....en dan? Of je gelijk even wilt afrekenen?? Ik hoop voor je dat het allemaal niet te lang gaat duren. Succes!

Sisely said...

Sterkte dan maar, even door de zeure appel bijten.25 graden dat is lekker, geniet er maar van.Ik zal voor je duimen.