Saturday, March 06, 2010

Eindelijk




We zijn er nog, het is superdruk geweest maar ook hartstikke gezellig met onze hollandse bezoekers want daarnaast gaat het werk ook gewoon door (gelukkig)!
Vandaag voor het eerst in t-shirt met korte mouwen naar buiten, achtertuin opgeruimd van dode takken, herfstbladeren, stekelbollen en dat gaat hier het best met een ouderwets "fikkie stoken", iedereen doet het hier dus wij ook. Jammer alleen dat als ik net een vuurtje heb gemaakt de wind richting het huis draait.....;-)
Alle dode takken bij de oprit hebben we ook weggehaald dus het is lekker opgeruimd vandaag en nog zweten ook met deze temperaturen, maar ons hoor je niet klagen.
En met het mooie weer van de afgelopen dagen krijgen de bomen ineens knoppen en er begint al wat bladgroen te komen, voorjaarsbloemetjes, heerlijk! Het zal voor onze gasten die terug zijn in Nederland en nog onderweg naar Nederland wel tegenvallen daar: ineens weer de kou in want gisteren hoorden we dat het weer sneeuwde in Nederland.

De half-wilde kat die ik elke avond wat eten geef (hij zit braaf te wachten bij de achterdeur) heeft gisteren ineens een lapjesvriendinnetje meegenomen, we denken tenminste dat het zijn vriendinnetje is, als het een andere kater was zou die wel erg tonnetje rond zijn, we vrezen nu dan ook dat we straks onder het huis een nest kittens hebben. Nou ja, het is goed tegen de slangen, muizen en ratten zullen we maar denken pfff

En hoera ! donderdag kan ik naar de tandarts, dat wordt tandarts nr 3, in Palestine deze keer en 3 x = scheepsrecht zullen we maar zeggen. Zo'n 1.5 week geleden begon de kies die eigenlijk al getrokken had moeten zijn erg vervelend te doen, inmiddels zitten we aan de antibiotica en pijnstillers en ben ik erg blij als het donderdag is. Tandarts 3 gaat kijken of hij zelf kan trekken of dat ik toch naar de kaakchirurg moet maar inmiddels weet ik niet meer welke kies er zeer doet, het is de hele linkerkant dus van mij mogen ze ze nu allemaal trekken/ eruitzagen, als ik daar maar vanaf ben.
Maar........de kaakchirurg in Tyler schijnt als optie te hebben dat je kunt kiezen voor " een kort slaapje" jawel ! wordt je wakker en is het allemaal al gepiept maar dat zou ik wel erg kleinzerig vinden denk ik om daarvoor te kiezen.... hoewel ....;-)

8 comments:

Chuck and Anneke's RV travels said...

Goed laten verdoven. Al dat stoere gedoe in Nederland van vullen en trekken zonder verdoving slaat nergens op.Ik heb geen enkel probleem met de tandarts hier. Je wordt zelfs verdoofd voor de verdovingsprik. Kinderachtig, waarom?
Moet er echt getrokken worden ,want veel valt er vaak nog te redden. In ieder geval sterkte toe gewenst.
Het ziet er naar uit dat het voorjaar in aankomst is. Hier in Florida verwachten we nu ook temperaturen van 70 -80. Eindelijk.

Groetjes,
Anneke

Elke said...

Genieten!
En blaas die lente ook maar deze kant uit!

Martin said...

Succes bij de tandarts. Het voordeel (als je er echt last van hebt) dat het je vaak niet eens meer uitmaakt als ze wat moeten doen, als je maar van de pijn en de last af bent! LOL!

Sisely said...

Ai sterkte ermee,nog paar nachtjes en dan is het de dag dat je er naar toe mag.

Hopen voor je, dat je er daar naar geen last van hebt.

Soms kan het ook zijn dat je gevoelige tanden hebt(kan, maar hoeft niet altijd).Soms is er gewoon toch iets aan je kies.Ikzelf heb last van gevoelige tanden en kiezen.

Bibi said...

Lekker dat er al groen opkomt.
Nou, succes bij de tandarts, stiekem zou ik wel kiezen voor een slaapje tijdens de operatie, ik ben dan ook erg kleinzerig haha

www.vandijkjes.punt.nl said...

Veel succes bij nummer 3. hopelijk kan hij het probleem oplossen. Echt een rot pijn hoor kiespijn.

Hier hebben we ook lente kriebels. Het was zowaar 7 graden en heel NY uit de dak.

gr petra

Anonymous said...

Gewoon dat roesje nemen hoor, wat kan jou dat nou schelen. Het wordt gewoon tijd dat er wat aan gebeurt.

Ik ben zo jaloers op jullie mooie weer. Geloof het of niet, maar het is hier weer wit vandaag!

MissFluffy said...

Toch leuk de lente en alles zo zien opkomen.Ik kan daar ook zo enorm van genieten .
Je geraakt maar niet verlost van die tandpijn ,hopelijk wordt je nu snel geholpen en zonder al teveel pijn dan .