Wednesday, June 10, 2009

Hot deel 2


Vanmorgen toen ik opstond was het warm in huis en de airco stond aan, dat klopt niet helemaal. En jawel, de unit in huis zag eruit als een stukje noordpool: dik in het ijs. Gelukkig kon de aircoreparateur vanmiddag dus langskomen om freon bij te vullen dus als het goed is zijn we er weer een jaar klaar mee. Buiten was het- zoals inmiddels gewoon- nog een stuk warmer dan in huis en de honden snapten het helemaal niet meer, Jason gaat steevast als hij buiten is geweest nu heel snel naar binnen om op het rooster van de airco te liggen of hij legt zijn voorpoten erop ter verkoeling. Maar.......er kwam dus even een groot deel van de dag geen koude lucht meer uit, leg dat maar eens uit aan een hond ;-)
Vanmorgen de container laden was ook een erg warme bedoening, de container heeft tegen de tijd dat de chauffeur hier aankomt al een poosje in het zonnetje op de truck gestaan, dan staat de container hier ook lekker in het zonnetje te bakken nog een poosje. Deze keer gingen er zo'n 80 dozen carparts mee(een nieuw record) maar die gaan dus als eerste de container in en worden tegen de achterwand gestapeld en met straps vastgezet, het zal in de container dan zo'n graadje of 50 zijn ongeveer, dat is niet gewoon zweten meer maar er komen dan heuse straaltjes water uit je huid gesproeid, er valt niet tegenaan te drinken bijna. En ik nog denken dat het vroeger met mijn vakantiebaantje s'zomers in de kassenbouw warm was ;-)
Inmiddels bliksemt het buiten en hoera ! we hebben een severe thunderstorm watch tot vannacht, en de kans op regen is ineens van 20% naar 60% gegaan. Zou het dan toch eindelijk echt gaan gebeuren ???

6 comments:

Anonymous said...

wat is Jason 'mooi opgedroogd";-))!
Kanppe hond hoor,,, en ook zo'n fijn karakter....ik help jullie hopen op severe rsin......hier regent het gewoon lekker door vandaag brrrrrxT

sisely said...

Boe boe moet er niet aan denken zo warm, hopen voor jullie dat er afkoeling komt van de regen.Hierbij stuur ik een regen druppeltje vanuit NL, richting jullie.

Petra said...

Hopelijk krijgen jullie die regen. Wij krijgen vandaag ook weer meer, er is een flash flood watch, joy! Die Jason! Met zijn zwarte vacht zal hij het zeker warm hebben.

Bibi said...

goh man, wat een hitte! Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen: Prettig onweer toegewenst!:-)

MissFluffy said...

Hier is vandaag een enorme afkoeling geweest en wij hebben die belange niet zo nodig als jullie.Spijtig dat ik die regenzone niet jullie kant kan opsturen maar misschien hebben jullie ondertussen wel julie deel al gehad.

Groetjes

Annemiek said...

Stuur wel wat regen die kant op!