Tuesday, April 14, 2009

woehaaa

Wij plaatsen geen echtelijke twisten op ons blog, bij ons is altijd alles rozegeur & maneschijn, koek & ei enz , hadden we afgesproken.....
Maar, dat er onder het eten koken (het was bijna klaar en eten koken is meestal niet mijn hobby, zo ook vandaag) komt er dus een auto met grote trailer het terrein oprijden. We zouden geen PPA-ers meer doen maar Hans loopt erheen en wijst deze oudjes hun staanplaats voor de nacht, ze zijn erg blij dat het bedrag $ 11,50 is voor een overnachting want de meeste campinghouders rekenen ineens meer als ze arriveren en dat is natuurlijk niet netjes hoewel ik het me goed kan voorstellen (is afhankelijk van hoe vriendelijk de gasten zijn, zure gezichten betalen meer).
Als even later het eten op tafel staat en ik mijn wat te goudbruine cordon blue komt het oude mannetje onze porch op schuifelen.

Ik loop er even heen want hij zal wel komen betalen....... dus niet:
Hij: waar is het toilet ?
Ik (heel erg verbaasd): naast het blauwe gebouw, maar u heeft er toch zelf 1 in de trailer ???
Hij (buigt zich naar mij over tot we bijna neus aan neus staan) en zegt- terwijl hij met de seconde benauwder gaat kijken- : i don't wanna pooooeeep in my trailer !
Gezien het gezicht dat hij er dus bij trok vermoede ik dat het al wel eens te laat kon zijn.
Hij had in zijn vorige trailer die hij 12 jaar had gehad niet 1 x een poep gedaan wist hij vervolgens met enige trots te verkondigen.
Nou daar zit ik echt op te wachten op zulk nieuws, zeker als mijn eten nog op tafel staat.
Toen had ik ook nog eens geen dollarbiljetten of 5-jes terug van de $ 20,-- waarmee hij betaalde dus nog 5 minuten bezig geweest wat wisselgeld bij elkaar te sprokkelen en ondertussen was hij maar op de schommelstoel op de veranda gaan zitten om het gesprek nog even voort te zetten.
Heb hem maar netjes verteld dat supper op tafel stond en dat ik graag even verder wilde eten: niet dus want ik had totaal geen trek meer. Ik heb Hans dan ook niet mijn cordon blue gegeven al had hij best nog honger, en inmiddels zijn onze rates op de website ook door Hans aangepast (binnen 10 minuten !) . Hij had er ineens haast mee, geen idee waarom ;-) ;-) ;-)

7 comments:

Annemiek said...

Je zou ze toch wat! Ik ga nu heel anders tegen die oudere mensen aankijken die we op de autoweg voorbij rijden in hun grote RV's :)

www.vandijkjes.punt.nl said...

Hahahahah geweldig.... Ik doe het nijna in mijn broek van het lachen.

Ik zie het zo helemaal voor me...

gr petra

MissFluffy said...

Ik moet ik toch ook ferm mijne lach onderdrukken 'lol'.Al zou ik net zoals jij ook geen zin meer hebben gehad om nog te eten.

Eigenlijk wel een rare redenering ,ik zelf zou toch echt wel mijn wc boven die van een andere verkiezen.'lol'.

Groetjes Nancy

Sisely said...

Ik kan mij voor stellen dat je geen trek meer had, jeej wat heb je toch rare lui op de wereld rond lopen.Een schrale troost(voor je) zo iets tref je ook in NL(dan met telefoontjes van energie-bedrijven) die net bellen terwijl je zit te eten.

Some lijkt het wel dat ze dan niet verder kijken dan hun neus lang is.

Petra said...

He, gats, wat een viezerik! Moest wel lachen om je beschrijving, maar ik kan me voorstellen, dat je die man op dat moment wel wat kon doen (welke van de twee mannen laat ik even in het midden ;))

Chuck and Anneke's RV travels said...

Zo ken ik er wel meer,zelfs vrienden van ons die een motorhome of trailer hebben. We waren eens met ze een weekend kamperen en maar steeds naar dat toilet lopen.Ze gingen vragen waar de "dump" was terwijl er een aansluiting op elke staanplaats was. Ook dat vonden ze onhygienisch. Vreemde ideeen !

Bibi said...

Hm, ik vind het eigenlijk niet zo raar, ik heb het altijd liever elders gedaan dan in m'n eigen nest, die laat ik liever schoon. Maar ik ben de enige die daar zo over denkt geloof ik :-))