Sunday, April 12, 2009

Fijne Pasen ! geen Easter Bunny hier ;-)


Grapje.... deze lijkt alleen op Jason omdat het zwart is en bruine ogen heeft. Jason gaat steeds meer op een pitlab lijken ;-)
Bovendien ligt hier zeker geen sneeuw dit jaar met Pasen.
Hans had deze foto op internet gevonden en ziet er wel grappig uit (vinden wij ;-)
Hans is vanmorgen vroeg vertrokken naar Shamrock TX om een auto op te halen en is morgen weer terug, Shamrock ligt een heel stukje rijden hiervandaan.
Het is nu bijna 8 uur in de ochtend en een uur geleden wat het een stuk lichter buiten dan het nu is, er komt wat slecht weer deze kant op, het regent in ieder geval lekker buiten.
Fijne Pasen iedereen !

6 comments:

Annemiek said...

Ik dacht dat het vreemd was, die sneeuw op de achtergrond :)
Arme bunny!

MissFluffy said...

Fijne pasen ook voor jullie toegewenst !
Grappige foto .Zo ,jij hebt de gewenste regen en wij wat zachtere temperaturen .De zon speelt hier verstoppertje en zal ook zo zijn de komende dagen.

Groetjes Nancy

Anonymous said...

was je nou jarig of toch de paashaas;-)? zie mijn mail van gisteren....?x`t

sisely said...

Fijne pasen voor jullie. Ja van het weer kan je niet zeggen wat het word perdag.Genieten gewoon wanneer het weer verbeterd.

Petra said...

Ha ha, die foto, lijkt me ook in scene gezet, want niet veel labs zullen konijnen vangen, neem ik aan. Jammer, dat je met Pasen alleen was, maar ik hoop, dat je toch een leuke dag had.

www.vandijkjes.punt.nl said...

Het had zo Bo van ons kunnen zijn. Die heeft vorige week nog heel smekelijk een konijn op gevroten. En diverse ondelen in mijn keuken uitgekotst....

Na enig zoeken in de tuin vonden we ee half afgekloven konijn, die we maar snel verwijderd hebebn voor Bo er verder aan ging..

Gr petra