Thursday, July 26, 2007

I am a champion


Sinds 2 dagen een nieuwe klant erbij voor mijn grafisch bedrijfje. Na een bezoek aan een van de vele feedstores (winkels voor voer en zadels etc) hier in de buurt kreeg ik een telefoontje of ik ook webdesign deed, tuurlijk doe ik dit en een paar uur later kwam mevrouw langs. De winkel is van de familie Champion die nogal wat invloed hebben overal, dus een goede connectie. Na wat zaken besproken te hebben kan ik eerdaags aan het werk. Toen we gisteren weer bij de winkel waren stond ze net buiten te kletsen en toevallig over ons. De andere vrouw heeft een borduurmachine gekocht en promoot haar handdoeken etc. met geborduurderde cowboys en is op zoek naar een webdesigner en nog een klant erbij. Gelukkig is het tempo hier erg laag anders zou ik zo in de stress springen. Betreft de Champions, ze hebben een zoon die cowboy tricks doet met lasso's op paarden, zijn naam National, dus National Champion ;-) Ze hebben ook nog een dochter en die heet Iama, dus I am a Champion. Zullen ze ermee gepest zijn op school?

6 comments:

Anonymous said...

He in de stress springen is erg on amerikaans hoor. Wel lekker wat extra inkomsten erbij. De schoorsteen moet tenslotte ook roken.

Nog steeeeeds geen baby ezel??

gr petra

Hans Hendriks said...

@Petra: helaas nog geen baby's, zelf de ezels zijn langzaam hier ;-)

Anonymous said...

rare jongens die amerikanen;-) go boy go for it..ben trots op je..trouwens de couchbananas houden het aardig vol down under en hebben anschluss....hopelijk zijn die aussies ook erg traag en komen daar geen beebjes van ..met rare namen...zucht....x JeZus

Petra said...

Wat een namen, dat doe je je kinderen toch niet aan? Mijn broertje zat vroeger in de klas met Doesje Borsten. Ook zo leuk!
Fijn wat extra inkomen!

Anonymous said...

Iama vind ik wel een leuke naam, ligt er aan hoe je deze uit spreekt, maar als je champion van achternaam heet NIET DOEN

Anonymous said...

Ik vind de namen nogal meevallen..
Er is namelijk een tweeling die hebben ze Peter en André genoemd. Niet zo gek natuurlijk, maar de achternaam is NUS.

So.....