Thursday, July 19, 2007

Bugs




Mijn zus denkt dat ik regelmatig berichten plaats met enge dieren om ervoor te zorgen dat ze niet langs komt volgend jaar ;-) De natuur in Texas is heel divers, veel mooie dieren als herten, roofvogels, stinkdieren, wasberen etc maar ook flink wat insecten in alle soorten en maten. Dit is trouwens in heel Amerika normaal en in Aziƫ, Afrika, Australiƫ wil je soms ook niet weten wat je tegen komt te land in de lucht en in water. Vandaag hadden we weer een nieuw insect te gast, kruising tussen een sprinkhaan en een wandelend blad. Over sprinkhanen gesproken, we hebben er duizenden, je schijnt ze goed te kunnen eten, dus verhongeren hoef je hier niet. De gardenspin hangt al een flinke tijd aan ons office, schitterend beest, volgens internet bijt deze niet, maakt alleen vrij veel web en is flink qua formaat, dus we lopen er met een boogje omheen, je weet maar nooit. Voor de rest Trudi valt het wel mee, gewoon geen teenslippers en korte mouwen, LOL>

6 comments:

Petra said...

Brrr! Die insekten hier vind ik ook helemaal niets, vooral die enorme zwarte hornets! Vanochtend was ik in een state park met een groot bord: "Caution: snakes were seen in this area" Ik neem aan, dat ze daarmee geen garden snake bedoelen, brrr.

Dizzymisslizzy said...

Ach, ik ben gelukkig niet zo bang van insecten. Ik wil ze liever niet in mijn bed, maar zolang ze aan jullie kantoor blijven hangen of in het veld blijven vind ik het prima. Ik zal de rest van de familie maar niet informeren. Wat niet weet...

Hans Hendriks said...

@dizzymisslizzy: hoi Trudi, we zullen de beestjes buiten de deuren houden als jullie er zijn.

Anonymous said...

Ook hier stikt het van de vreemde insecten en spinnen. De slangen in de tuin vind ik eigenlijk best mooi en ze zijn niet giftig dus wat maakt het uit.

GJ is vorige week gesprikt door een of andere insecte en daar toch een dag flink ziek van geweest er zijn ook nider leuke bij dus.

gr petra

Anonymous said...

tja.....wij zijn van plan om te komen rondom februari/maart 2008. Hoop dat de beestjes en snakes dan nog in hun warme eitjes en holletjes verblijven......ter geruststelling aan allen; het is meer een geintje geworden tussen Hans en mij/zijn zus dan dat ik nou echt zzoooooooooooooooooooverschrikkelijk bang ben en ach op schiermonnikoog heerst nu een enorm muggenplaag en wij dutchies zijn niet voor 1 beet gevangen!
hartelijke groet, Trudi

Dizzymisslizzy said...

Oh haha, ik voelde me aangesproken door de naam Trudi en door het feit dat we komende week naar jullie toe komen. Weet ik veel dat je een zus hebt die ook zo heet :-).
Ehm...wij wonen hier vlakbij het Nederlandse winkeltje in Spring, dus als jullie nog iets nodig hebben dan zouden we dat maandag best mee kunnen nemen. Laat maar weten...