Friday, July 17, 2009

REGEN !!! HOERA !!







Vanmorgen om 5.30 uur werd ik wakker van het geluid van onweer, en even later kletterde de regen op het dak ! Eindelijk REGEN ! en.........het regent nog steeds, wat een LUXE !



De regenvlagen waaien over de weg, het klettert op het dak van de porch, het water in het pondje is aanzienlijk gestegen want er was aardig wat uit verdampt in een paar dagen tijd. Heerlijk al dat water wat zomaar uit de lucht komt vallen ! en ook de komende dagen hebben we nog kans op regen, wat een geluk !






10 comments:

Petra said...

Had je een paar jaar geleden ook niet gedacht dat je ooit blij zou zijn met regen toch?
Goed voor de pond al dat water!

Bibi said...

Eindelijk! Is het me toch gelukt om die regen jullie kant op te sturen hihihi!

sisely said...

Geniet er maar van de regen, voor moeder natuur is het ook wel eens goed. En voor jullie komt de regen goed van pas om even af te kunnen koelen, houd je hoofd maar koel.

Anonymous said...

lijkt me ook lekker fris ruiken na al die hitte en het stof?!, die porch rook al lekker toen -ie in aanbouw was..hmmmmmmdus geniet er maar van xT

Annemiek said...

Zo merk je wel hoe belangrijk water is. Fijn dat alles weer eens nat wordt!
Hier.... regent het vanmiddag ook... alweer.

Petra said...

Heb je de regendans gedaan? Kan me voorstellen, dat het na zoveel droogte en hitte een welkom iets is.

www.vandijkjes.punt.nl said...

Ik kan me voorstellen dat jullie er heel blij mee zijn, maar wij niet... Wij zijn het wel zo zat hier..
Gisteren na een flinke bui was het hier alweer goed raak. Creek buiten de oevers, water in de kelder, meer dan me lief is.

Van mij mag je het hebben en houden hoor.. veel regen plezier gewenst..

gr petra

Martin said...

Jee, wat een idioot om zomaar dat blauwe spul te 'dumpen' op jullie gras en dan nog de doos achter wil laten! Hij heeft die toch nodig om zijn klant te informeren dat alles gelekt is en het pakketje niet is aangekomen bij de geadresseerde?

Je maakt wat mee in Amerika, hahaha...

Gelukkig hebben jullie regen, maar is dit wel zo verfrissend? In Texas lijkt het me extra benauwd als het geregend heeft, met name als door de hitte al het water verdampt. :-(

Natasja Valentijn said...

Wat fijn voor jullie dat er eindelijk wat water naar beneden valt! Regen, hoe blij kun je zijn. Als het zo warm is kan ik me dat heel goed voorstellen. Lekker verfrissend en de regen spoelt gelijk dat blauwe goedje van jullie gras. Geniet er maar van!

MissFluffy said...

Leuk dat het bij jou valt en niet eens hier 'lol' .
Je gras zal die verkoeling ook best kunnen gebruiken !
En je pond vult zich vanzelf al .

Groetjes Nancy