Sunday, November 09, 2008

Wit



Vandaag hebben we weer een lading hout gehaald en onderweg reden we door een witte wereld, de weg waarover we reden is namelijk van limestone (een dirtroad) en dat stoft verschrikkelijk, alle bomen en struiken waren dan ook wit van het stof. Wel erg mooi om te zien.
De komende dagen hebben we zowaar eindelijk kans op regen dus ik heb vanmiddag al een deel gras gezaaid in het weiland en morgen de rest, ik hoop dat ik vannacht wakker wordt van het geluid van druppels op het dak en een geur van nat zand buiten mmmm

Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren: ik moet de tandarts nu echt gaan bellen. Ben er nu al zenuwachtig voor. Ik zal een mooie advertentie staan in het locale telefoongidsje in de rubriek tandartsen "we care for cowards". Die is het dus niet geworden want ik heb gisteren nog even aan een paar buren en bekenden (die mooie tanden hebben uiteraard) waar zij naartoe gaan en dat is toch Die Tandarts hier in Centerville (ja die van die praktijk die eruit ziet als een slecht onderhouden woonhuis en met dat afgebladderde bord in de tuin) want hij schijnt je geen pijn te doen (dat is het allerbelangrijkst) + een redelijke prijs te vragen want een bezoek aan de tandarts hier doet niet alleen pijn in je mond maar vooral ook in je portemonnee als ik het zo gehoord heb en ik wil wel graag een witte vulling ook. We zullen zien brrrr (misschien krijg ik morgen wel het antwoordapparaat ;-)

5 comments:

Anonymous said...

Laat ik nou toch even denken dat jullie sneeuw gehad hadden. Je weet wel van dat witte spul dat koud aanvoelt. hhahah

Ja ik, uh wij moeten ook hoog nodig naar de tand arts..

Succes ermee..

gr petra

Anonymous said...

Ongekend natuurfenomeen voor ons ,wel mooi en het ziet er ook wel uit dat het zachtjes gesneeuwd of hard gevroren heeft .

Snelle beterschap met je tandprobleem en dat je een uiterst zorgzame tandarts mag hebben.

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Ik dacht ook even dat jullie vorst gehad hadden.
Hopelijk zal deze tandarts goed voor je zijn. Over die witte vullingen heeft mijn huidige tandarts niet zo veel goeds te zeggen, ze blijken niet zo lang mee te gaan als de zilverkleurige.

Anonymous said...

Je zou net zeggen dat het gesneeuwd heeft gehad.Ja men zegt dat witte vulling beter is.Suc6 ermee.En dat je snel van je tand probleem af komt.

Petra said...

Ziet er inderdaad uit als rijp, interessant! Zo herkenbaar, je tandarts gevoelens! Ik hoop, dat hij inderdaad met zachte hand werkt.