Sunday, November 16, 2008

Concrete enzo




Afgelopen vrijdag waren de betonmannen hier om 7.30 uur om de barn uit te graven en het voorwerk te doen voor de betonmixer die om 10 uur zou komen. Het is een aardige klus geweest voor ze, pas laat in de avond waren ze ermee klaar maar het resultaat is super ! de barn lijkt nog een stuk groter geworden nu het zand niet meer te zien is en er een egale betonvloer in ligt. Scheelt ook mochten we nog een keer een hurricane krijgen: onze barn gaat nergens meer heen, er ligt 10.5 yards beton in, 36x21 ft en 4.5 inch dik, kortom een betonmixer vol.

Afgelopen nacht heeft het licht gevroren hier en voorlopig houden we nog wel een paar koude nachten brrrr voor het eerst de verwarming weer aangehad in huis wat nogal vreemde geluiden gaf. Met name onder ons bed (aan mijn kant)bij het luchtrooster, het klonk alsof er een beestje zat te klauwen en vreten aan het tapijt maar er was toch echt niets te zien en ik heb heel goed gekeken....
Onder het huis zullen "ze" ook wel blij zijn met de verwarming aan, onze dikke Opossum komt nog elke avond kattenvoer eten en inmiddels hebben we een 2e Opossum gezien en 2 wilde katten die ook komen eten als het donker is.

Morgen gaat HET gebeuren......ik MOET morgenmiddag naar de TANDARTS. Vanmiddag waren we even bij vrienden en ik wandel daar de schuur in en wat staat daar: een ouderwetse metalen tandartstoel, mijn maag kromp tot het formaat doperwt want zoiets verwacht ik morgen eigenlijk wel te zien, net als een Black & Decker boor (als ik geluk heb want dat is tenminste nog een beetje een goed merk) brrrrr
Maar 1 ding is het voordeel van "de angstige doemdenker": meestal valt het wel mee achteraf ;-) Bovendien dit is Amerika, hier wordt een tandarts toch meteen aangeklaagd als hij geen goed werk levert en zou zijn praktijk toch allang gesloten moeten zijn, hoop ik dan maar pffff Hoewel.......dit blijft natuurlijk het platteland. Wordt vervolgd....
Hieronder nog een paar redneckgrapjes + een foto van een redneck tandartspraktijk.
Popular pick up line: Nice Tooth !
What do you get when you stick 32 rednecks in one room ? a full set of teeth

6 comments:

Anonymous said...

sterkte;-D xT

Anonymous said...

Nou veel succes bij de smoelen smid... Ik neem aan dat ze geen black en decker hebben, maar wel een verdovingsspuit...

Super die barn. Inderdaad zal het zo snel nergens meer heeen gaan.

Ik zag afgelopen week een stukje over Galverston (schrijf ik dat goed) waar een orkaan overheen was geweest. Dat wilde je niet weten.

Gr petra

Annemiek said...

Ik zal aan je denken...
Fijn dat de schuur nu zal blijven staan als er een hurricane is. Hopelijk kan je dat ook zeggen over je huis :) Nee, maar hopen dat het nooit nodig hoeft te zijn.

Anonymous said...

Sterkte morgen bij de tandarts, zal vanuit NL duimen.

Anonymous said...

Kom op , je kan dat best die tandarts;-) Grote meid!

Anonymous said...

Veel sterkte bij de tandarts ,ik hoop dat het heel goed meevalt voor je.

Gaat wel heel goed uitzien die barn en stevig ook met betonnen vloer .Veel handiger in gebruik ,dan die zandvloer .

Groetjes Nancy