Saturday, June 09, 2007

Turkije


Toen ik aan het eind van de dag ronddreef op mijn luchtmatrasje moest ik denken aan de vakanties vroeger. Zo'n goedkope Turkije reis, een kamer zonder airco, een piepklein zwembad wat slecht schoongemaakt werd, een overvol strand en dezelfde hitte die we nu in Texas hebben. Het vooruitzicht van nog 3 maanden temperaturen boven de 30 graden is natuurlijk niet echt alles, ook wij zouden liever het hele jaar 25 graden hebben met een zacht windje, maar terugdenkent aan het weer in Nederland en de goedkope vakanties hebben we niets te klagen. Vanavond the airco voluit en een horrorfilm op SciFi, bakje Ben en Jerry ijs, leven is zo slecht nog niet.

4 comments:

Anonymous said...

Ik ben nog nooit in Turkije geweest. Maar ik zou ook voor geen geld ruilen. Hier is het niet zo drukkend warm en dat maakt het wel erg lekker.

Uhh is Bianca de enige die bij jullie onkruid wied, want ik lees alleen dat jij in het zwembad ligt.....of is dat emancipatie..(grapje)

Hans Hendriks said...

@Petra: betreft Bianca, wieden is haar hobby geworden en wil haar zeker niet in de weg lopen of liggen ;-)

Chuck and Anneke's RV travels said...

Groetjes vanuit Resaca ,Georgia We logeren in de Country Inn. Ook een nieuw "mom en pop" bedrijf. Ontzettend leuk. Genieten van onze nieuwe kleinzoon.

www.littleriverfarms.com

Anneke

Petra said...

Heerlijk, dat vrijwel gegarandeerde zomerse weer! Het geeft inderdaad een vakantiegevoel, maakt niet uit, wat je op die dag moet doen.