Friday, June 29, 2007

Betty Boop?


Het lijkt erop dat onze nieuwe hond Betty gaat heten, helaas heeft niemand het lange weekend gewonnen. Bianca heeft vandaag nog wat dierenopvangcentra's gebeld en je kan een hond soms wel brengen maar wordt dan gelijk afgemaakt. Vanavond is het bijna vol huis, alle Airstreams incl. school bus bezet en 6 Hookups. Onze vaste gast in de Airstream gaan we verzoeken zijn spullen te pakken, hij maakt er een enorme zooi van en brengt meer schade toe dan dat het opleverd, dus word zijn laatste nacht. Volgende keer gaan we borg vragen want blijkbaar gaat men erg slordig om met spullen van anderen, een goede les voor ons.

7 comments:

Anonymous said...

Ja duh Ik dacht jllie willen vast een stoere naam en dan kom n= je met Betty Boop. Maar wel een leuke naam. Nog niemand gemeld.

gr petra

Anonymous said...

Aaah, Betty ziet er wel heel lief uit. Ze heeft wel iets weg van een American Staffordshire vind ik. Ze heeft ze er goed aan gedaan om bij jullie aan te waaien. Een beter leventje kun je volgens mij niet hebben.

Groetjes Bianca (jerbia)

blips said...

Net als Bianca denk ik dat je een American Stafordshire Terier hebt oftewel een Pit Bul.!
zie hier onze Mona;
http://usadutch.com/blips/wp-content/uploads/2007/01/pict2191.JPG
En die van jullie is dus zwanger zo te zien.

Hans Hendriks said...

Blijkbaar toch een pitbull ;-) ze lijkt wel erg veel op de foto's, dus het zal wel kloppen. Ze volgt Bianca op de voet en eet alle etensbakken leeg die ze tegenkomt, vooral Fritz de buitenkat is de dupe.

Dizzymisslizzy said...

Nou ja zeg, Betty! Dat ik (als Betty Boop fan) daar nou niet op ben gekomen. Zo te horen moeten we nu snel eens langs komen, want mijn kinderen hebben het niet zo op honden en zo te horen zitten jullie binnenkort met een heel nest ;-).

Hans Hendriks said...

@Dizzymisslizzy: onze honden zijn net zo lief als de baasjes, je hebt er geen last van. Onze gasten van vandaag komen ook uit Spring en deze week gesproken met Ed van de motorzaak, ook uit Spring, toeval?

Dizzymisslizzy said...

Ik ben een maand of anderhalf geleden bij Ed langs geweest. Hij woont hier vlakbij en zijn zaak is een paar mile hier vandaan. De wereld der Nederlanders in Texas is klein ;-).