Wednesday, June 27, 2007

De zwerfhond




Sinds vandaag hebben we er weer een gast bij, helaas zonder te betalen. Hier in Texas is het helaas ook vrij normaal een hond te dumpen als men er niet meer voor kan zorgen, dus we opeens er weer een beest erbij. Bianca heeft wel het dierenhospitaal gebeld dat we hier een hond hebben, misschien dat de baas zich nog meld. De hond is een uiterst vriendelijk beest, goed getraind, springt gelijk in de pickup en lijkt ons goed verzorgd, wel heeft ze dikke spenen en een dikke buik, ojeeh, toch geen puppies straks?? Honden worden hier trouwens niet opgehaald en in een asiel gestopt waardoor verwilderde huishonden vrij normaal is. We zullen zien of ze komende dagen blijft hangen, nu volgt ze ons op de voet en gaat liggen waar wij zijn, Fritz de zwerfkat heeft er een concurrent bij.

Prijsvraag: we zoeken nog een naam??? Prijs 25% korting op een lang weekend op Hollandranch.

10 comments:

Anonymous said...

Naam: Drifter :P

Anonymous said...

Zwiebertje... :)

Becs said...

Jeala........?

Annemiek said...

Petey

Anonymous said...

Hahaha zwiebertje was het eerste dat bij mij opkwam!!!!! maar ik was al te laat.

Anonymous said...

Zwabber

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaa. lief ook.....how about
Chaplin?
Doet me nl een beetje denken aan die honduit die oude z-w films...comediekeepers.dikke en dunne oid
.xxjeZus

Anonymous said...

Nou daar moest ik even over nadenken. Ik ben al blij dat we hier 4 weken geleden een naam hebben kunnen verzinnen. Kijk dat weekendje lijkt me wel wat alleen jammer dat jullie 1800 mile hier vandaan wonen. Ik sluit me aan bij

Chucky lijkt me wel wat

gr petra

Dizzymisslizzy said...

Geen idee of de prijs al vergeven is. Tot wanneer geldt die prijsvraag? Emilio heeft "Chuckee" bedacht. Waarschijnlijk van ChuckeCheeses, want daar eet hij zo graag. Maar dit zou wel een tie met Petra worden. Geeft niks Petra, wij wonen wèl in de buurt ;-). Fabio kiest voor "Emily" en ik vind natuurlijk "Lizzy" een leuke naam.

Anonymous said...

Bedankt voor al jullie reacties, niemand die zegt wat een mooie hond ha ha. Nou dat is ze ook bepaald niet (hoeft ook niet)wel heel lief. Vandaag hebben we posters opgehangen in Buffalo dat we haar baasje zoeken maar of daar een reactie op gaat komen ? We denken van niet.
O ja, de naam: ze luistert het best naar peppie(of all names) zijn we inmiddels achter.
Wordt vervolgd dus, volgens een paar gasten hier is ze gedumpt omdat ze waarschijnlijk puppy's gaat krijgen... help.
Groeten !
Bianca