Tuesday, June 12, 2007

De dooie boom





Vorige week viel er weer met veel geweld een tak naar beneden, gelukkig niet op een van de beesten die al gevlucht waren. Onze nieuwe gast is een ervaren bosbouwer dus hij heeft de boom vandaag omgegooid. De paarden en ezels hebben er weer een leuke schuurplek bij want we waren nog niet weg en ze stonden allemaal het werk te inspecteren. Vandaag was toch een klusjesdag, bezig met de bron, een nieuw afdakje voor de hooiplaats, we blijven lekker bezig. Onze nieuwe gast wist ook nog een camper voor heel weinig te koop, dus ik even kijken. Gratis is nog teveel voor deze bonk roest, ik wist dat er geen motor meer inzat, maar de complete voorkant is weg, dus maar afgezien van de koop ;-)

5 comments:

Anonymous said...

Een camper, een halve camper bedoel je dan waarschijnlijk. Zo zonde hoe soms hier de spullen erbij staan.

Trouwens ik heb nog een paar leuke, dode bomen, midden tussen de electriciteitslijnen.

Gr petra

Petra said...

Je mag blij zijn met je nieuwe gast! Hier kost het neerhalen van zo'n boom al gauw meer dan $1000! Die camper is niet veel soeps inderdaad!

Anonymous said...

Is het voor gasten op Holland Ranch soms verplicht mee te helpen met alle klusjes die er te doen zijn? :)

Hans Hendriks said...

@Petra: zou ik hem even langs sturen voor jullie bomen?

@Kasaka: 1000 Dollar voor een boom op je eigen grond?

@Me-Leo: je zou het bijna denken, maar ze vinden het leuk en ze krijgen korting, dus alle partijen blij.

blips said...

Die camper, het lijkt wel of "The A-Team" er mee bezig is geweest maar het werk niet heeft afgemaakt.