Tuesday, September 01, 2009

The Red Project deel 1



Gisteren heeft Hans een oude Texaco benzinepomp gekocht, dat waren we nog van plan om die tussen de 2 auto's in te zetten. Er zaten verschillende lagen afgebladderde rode verf op dus vandaag naar Ace gegaan en de zwaar verminkte Black &Decker ingeleverd, ook al had ik het bonnetje niet meer ik kreeg direct een nieuwe mee. Hiep hiep hoera dus direct aan de slag ermee vanmiddag want ik kan nooit wachten met iets, dagen duren elke dag uren te kort want ik heb nooit klaar wat ik die dag had willen doen en we kunnen nu al goed merken dat het 's morgens langer donker is en om 8 uur 's avonds is het hier al echt donker.

Maar de pomp staat dus nu in de roze primer (jawel dezelfde van de Polara want ik had nog over) en best wel een beetje tot schrik van de buren geloof ik: die dachten dat dit de uiteindelijke kleur zou worden. Buurman Lennard had al geopperd dat we eigenlijk nog een paar paspoppen nodig hadden, Barbie in de Polara en Ken die de auto aan het voltanken is. Wij hadden meer iets in gedachten van " steamy windows" zo'n grap zouden de rednecks hier zeker kunnen waarderen maar de sheriff waarschijnlijk wat minder dus dat doen we maar niet. Morgen ga ik de pomp rood verven, de kleur die het oorspronkelijk geweest is en gaat er verlichting in dus dat zal er 's avonds wel leuk uitzien.
Hopelijk is het niet nodig er een bordje - closed - bij te hangen ;-)
en hopelijk heeft Teun de Teckel niet stiekem zijn poot opgetild achter de net geverfde pomp ;-)

12 comments:

www.vandijkjes.punt.nl said...

hahah ziet er inderdaad wel heel erg roze uit hoor..
Je ben tmaar druk met je projecten. Jonge jonge zeg..

gr petra

Ymkje said...

Wel apart zo'n roze benzinepomp, maar ik denk dat rood toch mooier is. Ben benieuwd :)

Annemiek said...

Erg leuk! Die steamy windows is ook een leuk idee :)

Annemiek said...

Erg leuk! Die steamy windows is ook een leuk idee :)

Carola said...

Wat een prachtige ding zeg. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Martin said...

Wat gaaf, zo'n oude benzine pomp te hebben!!! Wat zouden onze buren denken als wij zoiets in de tuin zouden hebben staan, hahahaha...

sisely said...

Pimp my....Bezinepomp hij staat er weer (fris en fruitig er bij) met z'n vel kleur mooi hoor. En zo houd je wel met iets bezig, in ieder geval je bent nooit af gewerkt.

Monique said...

Ik vind dat roze ook wel erg kek hoor!!

Petra said...

Gaaf, zo'n oude pomp! Als ik naar het westen rijd zie ik er ook altijd zo een bij een huis.

Bibi said...

Mooie pomp! Misschien kun je daar ook glittertjes op doen??

MissFluffy said...

Je maakt er nogal werk van !! Sjiek ,ben benieuwd naar het eindresultaat .

Groetjes Nancy

Natasja Valentijn said...

Wat gaaf zeg!! Toch veel mooier als de benzinepompen van tegenwoordig! Dit geldt niet voor alles, maar vroeger was het soms wel beter ;-)!