Friday, August 28, 2009

Holland Ranch

We doen onze naam eer aan deze dagen, vorige week kwamen er 2 hollanders (R en D) aan die hier 2 weken blijven (R was hier eerder dit jaar geweest met een paar vrienden dus die kent de weg hier een beetje) en nog een echtpaar (H en H) die hier hun RV voor lange tijd laten staan en hier ook een paar dagen gebleven zijn. Hartstikke gezellig. Gisterenmiddag kwam er nog een auto aanrijden, raampje open en " heb je nog plaats voor vannacht" blijft altijd vreemd wanneer er ineens onverwacht nederlands tegen je gesproken wordt hier ;-) Dus die hebben hier overnacht en zijn vandaag op weg gegaan naar Dallas. De anderen zijn vanmorgen om 7 uur met zijn vieren vertrokken naar Dallas want toevallig hadden ze allebei een binnenlandse vlucht, een paar naar Memphis en de anderen naar New York. Zondagavond komen R en D weer hier terug en blijven hier nog een week, dan vandaag nog 2 bejaarde dames voor 1 overnachting en 1 worker die hier 2 nachten blijft met zijn trailer. Don heeft het er maar druk mee op het moment.

Over hollanders op bezoek in Texas kunnen we ook een grappig boek schrijven inmiddels ;-)Uiteraard kunnen we niet alles vertellen want er zijn tenslotte familieleden,vrienden en kennissen van ze die meelezen ;-)
We zullen geen namen noemen maar R en D zijn dus naar Fort Boggy geweest om te zwemmen, D (zijn vriendin) had nog zo gezegd (en wij ook) dat je hier alleen op blote voeten kunt lopen als je hier geboren en getogen bent en anders NOT. R. gaat dus op blote voeten het moerasgedeelte van Fort Boggy in en wordt zeer pijnlijk gestoken onder zijn voet waar nog een " stukje van een insect oid in blijkt te zitten" Dus D heeft de stekel + het stukje onbekend achterlijf verwijderd en de plek uitgezogen " voor het geval dat" gelukkig viel het allemaal mee en hebben ze daar ook kennis gemaakt met de " bijtvisjes" (gniffel) Superplek dat Fort Boggy, puur natuur. Komende week hebben we nog een rondleiding met ze bij buurman Ed over zijn land (dat is vele vele malen groter dan wat wij hier hebben en hebben wij zelfs nog nooit gezien).
We kunnen merken dat in Nederland de vakantietijd grotendeels voorbij is, UPS brengt dagelijks weer heel wat dozen, soms is meer dan de helft van de vracht in de UPS truck voor ons, donderdag laden we weer een container en dat wordt weer een fikse vracht.

11 comments:

www.vandijkjes.punt.nl said...

Auww dat zal pijn gedaan hebben.

Moet er niet aan denken zeg.

Wel gezellig die Hollanders allemaal. Het is hier spaans wat de klok slaat. Of Mexicaans wat je wilt. Ik hoor het verschil niet.

Fijn weekendgr petra

Natasja Valentijn said...

Gezellig hoor, al die bedrijvigheid om je heen. De Nederlanders weten de weg goed te vinden naar jullie stekkie. Wie weet komen wij ook nog eens in de buurt en dan komen we ook zeker langs. Ik zal je tips dan zeker in me op nemen, want zo'n pijnlijke ervaring laat ik liever achterwege. Fijn weekend!

Annemiek said...

Leuk die Hollanders, doe je inderdaad je naam eer aan.

Sisely said...

Is toch fijn als (Holland Ranch) goed bezocht word, dat is voor jullie alleen maar fijn, en jullie hebben zo ook een goede naam.

Monique said...

Ha, volgend jaar wordt er op de blog over A & M geschreven :-)

Ik wil graag reserveren voor:

arrival March 1.
departure March 3.

Motorhome, 32 ft., 1 slide out (denk ik!!), 2 adults

Hebbie een full hookup? Of in elk geval water en stroom? Enne .. WIFI voor het verslag he?

Bibi said...

Gezellig hoor, ik ben alleen wel erg nieuwsgierig naar al die verhalen;-)

Petra said...

He, jammer, dat je niet echt uit de bus kunt klappen over die Hollanders, ha ha! Lijkt me leuk om ooit ook de Holland Ranch te bezoeken.

Martin said...

Wilden jullie gasten niet met naam en toenaam genoemd worden? Of foto's van ze hebben geplaatst op jullie blog? LOL!

Tja, als je als eigenwijze toch op blote voeten het moeras in gaat, dan heeft dit zeer pijnlijke konsekwenties zoals je (weer eens) ziet! LOL!

Nu ben ik ook eigenwijs hoor, daar niet van, hahaha...

Anonymous said...

volgens mij las ik laatst in een een of ander blad ( bij de kapper en/of tandarts natuurlijk...) dat een heleboel BN-ers ( ik ken ze niet) een kuurbehandeling ondergingen...jajaja met de voetjes in een bassin met
water en kleine visjes en dat ze er gewassen, geschoren en geknipt uitkwamen...nieuw en 'hot' dus en bij jullie FREE;-)xt

MissFluffy said...

Oei , lijkt me nogal een pijnlijke ervaring .Je ziet he goeie raad slagen ze soms wel eens af he .Hopelijk geneest die wond snel

Groetjes Nancy

Cisca said...

Je maakt mij ook wel nieuwsgierig hoor... ;-)