Friday, September 11, 2009

Regen !!! jawel

Sinds vanmiddag hebben een flash flood watch tot zondagavond aan toe zelfs ! hoera!! op de buienradar op internet zag het overal geel en oranje (buien) behalve bij ons de hele dag (het had vannacht een beetje geregend)en nu om 9 uur in de avond in het pikkedonker buiten en plenst het. Heerlijk !!!

Komende week hebben we waarschijnlijk de camping vol met RV's van workers die hier 10 minuten vandaan aan de nieuwe pijplijn aan het werk zijn, ze blijven waarschijnlijk 4 maanden dus dat zou mooi zijn: ons huis moet namelijk een nieuwe airco unit, binnen en buiten, buiten zitten 3 lekken en binnen nog een paar waardoor we in minder dan 2 maanden door de freon heen zijn. Gelukkig wordt het bijna winter dus volgens de airco installateur kunnen we het nog wel redden tot we geen airco meer nodig hebben dit jaar (dan heeft hij het ook een stuk rustiger uiteraard dus dat komt hem een stuk beter uit) Hij zou dinsdag de offerte doen, het is nu vrijdag.....Maar de airco koelt weer heerlijk in ieder geval.

Vandaag heb ik de afdeling kaakchirurgie maar even gebeld (neeeee niet om een afspraak te maken) maar om te horen wat het trekken van nummer 18 en 19 kost (nr 18 en 19, alsof het niets is zeg, ik ga daarna met een paardengebit door het leven of erger nog eigenlijk: redneck teeth ;-). Kosten zijn tussen de $ 175,-- en $ 250,-- per kies afhankelijk van uuhhhh dat wil ik niet weten maar ik heb het nog even nagevraagd bij de man van UPS (die heeft mooie tanden tenminste - heus het wordt geen obsessie ;-) - helaas kwam hij ook met een griezelverhaal aanzetten over een van zijn tandartsen maar dat is een ander verhaal)en volgens hem is dat een heel redelijke prijs hier dus dat is mooi. Van de tandarts heb ik inderdaad een recept voor pijnstillers gekregen en antibiotica maar ik voel me kiplekker en heb dan niet zoveel zin om een antibioticakuur te gaan doen, ik ga het wel halen volgende week voor het geval " dat" maar de assistente van de kaakchirurg zei dat ze voordat ze iets gaan doen zelf de ontsteking willen zien, zeker weten dat ie dan weg is, die ontsteking ;-) ik voel er nu al niets (meer) van.

Nog een paar redneck grapjes:
How do you know the Toothbrush was invented by a redneck?
Because it would have been named a Teethbrush if someone else had.

Q: What do you call 32 Rednecks in one room?
A: A full set of teeth.

Q: What has 132 legs and 8 teeth?
A: The front row of a Garth Brooks concert! (ik vind Garth Brooks best wel goed eigenlijk)

10 comments:

Annemiek said...

Goed zeg, regen. Ik zag het al op tv, die flash floods.
Waarom niet nu de anti biotica innemen voordat je een abcess krijgt?
Ik had 2 jaar geleden een gebarsten vulling, de pijn ging pas over na een week anti biotica innemen, er zat ook een ontsteking onder. Laat het gewoon niet erger worden. Zoiets gaat niet vanzelf over, hoe graag je het ook zou willen.

Martin said...

Hahahaha... Die Redneck jokes kende ik nog niet! LOL!

Wat zijn Rednecks toch heerlijke (en eerlijke) mensen, hahaha...

Ik hoop echt voor je dat de ontsteking met de antibiotika weg gaat. Dat scheelt je een hoop ellende en kosten.

www.vandijkjes.punt.nl said...

Fijn dat jullie eindelijk wat van dat natte spul krijgen. Hou het alsjeblieft daar. Wij hebben meer dan genoeg ervan gehad voor de rest van het jaar.

Hier zie ook heel wat "stompjes" rondlopen hoor. Niet te geloven..

gr petra

Bente said...

Ik vroeg me al af of jullie niet ook in de vreugde (ahum voor ons dan) deelden. Het blijft hier maar door plenzen.
Nou geniet er maar van.

Monique said...

Gefeliciteerd met de plensbuien. Gelukkig is het hier mooi droog weer, wij gaan lekker een paar dagen met de paarden weg.

Lekker, de camping voor zo'n lange tijd vol!

TOG said...

Blij dat jullie ook wat regen kregen en hopelijk nog meer krijgen. Ik heb verschillende keren bij jullie gekeken en steeds weer was er dan groen in de hele buurt, behalve een cirkel om jullie heen...ergerlijk is dat he, als je net de boot mist. Maar goed, hopelijk krijgt de hele staat de komende weken nog meer, want een paar buien maken nog geen eind aan twee jaar droogte.

RV Hans said...

Tjonge jonge, gelukkig maar een bui regen en aan alles komt een eind, dus ook de droogte alhoewel het voor jullie wel erg lang geduurd heeft.
Hoe is het met het nieuwe douchedakje van de camper, heeft die het 'droog' gehouden?
groetn, Hans

Petra said...

Van mij mag al die regen bij jullie blijven :D. Hier is het eindelijk weer zonnig. Balen, hoor, van je kiezen! Ik zou toch wel de verzekering proberen, ik heb ook heel wat teruggekregen en er was ook al heel wat aan mijn kiezen gedaan.

Natasja Valentijn said...

Ik heb erg moeten lachen om de redneck grapjes...erg goed! Ik hoop dat je tandontsteking snel zal verdwijnen!

MissFluffy said...

Hopelijk kost die herstelling van die airco geen stukken van mensen .Net iets wat jullie daar zeker niet kunnen missen .Maar lijkt mij ook de beste tijd om zo'n ding te laten herstellen op moment je het minst nodig hebt .Nu nog hopen dat die offerte niet al te lang op zich laat wachten.

Groetjes Nancy