Monday, May 19, 2008

Van minder kun je gek worden...

Vanmorgen begon al goed, ik hoorde het laatst overgebleven kuiken niet piepen en kip liep een beetje in de rondte te tokken en inderdaad, geen kuiken te zien. S..t ! zal toch ook niet opgegeten zijn door die nachtelijke insluiper die kuiken nr 2 in het niets had doen verdwijnen. Dus nog eens goed gekeken en aagghhhh.............fire ants ! Kuiken bedekt onder de mieren en heel erg dood.
Moet er niet aan denken hoe dat beestje heeft geleden, dus om 7 uur vanmorgen stond ik al een grafje te maken in de tuin. Goed begin van de dag.... Moederkip dus ook maar weer losgelaten in de tuin.
Nu is er zo goed als niets wat helpt tegen fire ants dus en wat er wel helpt maakt ook zo'n beetje alles dood wat je niet dood wilt hebben. Dus tja, wat moet je dan nog ? Een eilandje maken voor de kippen met kuikens en een gracht gaat me toch net wat te ver.

Vanavond (Hans was een trailer ophalen dus niet hier) komt hier een nieuwe gast aanrijden, slaapplek voor 1 nacht. Nou dat kan nog net, we hebben alleen Woodstock vrij. Toen hij voor de 4e keer vroeg of dit echt de laagste prijs was (hij kreeg al fikse korting omdat de TV en DVD tijdelijk in een andere trailer staan) heb ik hem toch maar even verteld dat als hij nog 1 x om korting durfde te vragen die hele trailer niet meer te huur was voor hem en of hij het leuk zou vinden als zijn baas korting bij hem zou willen hebben op zijn uurloon. Goh het kwartje viel ! Toen de Release die getekend moest worden: wilde hij niet, dus nogmaals verzocht dan maar naar een motel uit te kijken en vooral niet hier te blijven, want zeker met dit soort lui is het oppassen geblazen. Nog nooit heb ik iemand zijn tenen zo krampachtig en vaak zien bewegen als die van hem in zijn teenslippers.
Dan heeft hij uiteindelijk toch maar de Release getekend. Komt ie weer terug (had hij Hans al gebeld !) waar de TV was, "daar heb je dus korting voor gekregen en Hans is vanavond na 10.00 uur terug met misschien een TV als ze die tenminste weer hebben bij Walmart want die waren gisteren uitverkocht". Nou dat was ook goed, tot een half uur later: hij kon echt niet zonder TV dus wat nu ? (GRRRRRRRRR ga ajb WEG VOORGOED NU DIRECT ! maar dat zeg je niet hardop natuurlijk...valt niet altijd mee om campingbazin te zijn ;-) ik moest nog planten poten en watergeven in de tuin, hekje maken, paarden voeren enz zonde van mijn tijd, dus direct geld teruggeven, ik wilde echt van hem af nu, -/- $ 2,-- voor de verbruikte electriciteit, trailer gecontroleerd en naar motel gestuurd waar het lekker goedkoop is (en toch een stuk duurder dan bij ons + waar de kamers verschrikkelijk stinken naar een openbaar toilet wat al minstens een half jaar niet is schoongemaakt) Good for you !

Zojuist de grijze haren maar weer eens in de verf gezet, helaas was mijn kleur bij Walmart ook al uitverkocht gisteren net als de TV met DVD. Hopelijk hebben we het over een paar weken weer want dan zal het weer hard nodig zijn ;-)

9 comments:

Monique (Nieuwen Oord) said...

Je zou er nog meer grijze haren van krijgen;-)

Ik zag gisteren tot mijn schrik ook dat mijn grijze haren niet alleen meer bij mijn slapen zitten maar dat ik bij goed kijken overal wel wat zilver begin te zien (zucht!). Ik heb zo'n hekel aan dat geverf!

Groetjes,
Monique

Anonymous said...

Deze mieren?
http://www.nu.nl/news/1571592/122/Mieren_zaaien_paniek_in_Texas.html

Annemiek said...

Zo iemand zou je toch! Wel goed van je dat je hem weg gestuurd hebt!

Wat ontzettend zielig van dat kuikentje!!

Anonymous said...

Zielig kuikentje...gecondoleerd ermee.

Petra said...

Eww, fire ants! Ik heb ze nog nooit gezien, maar ze schijnen ook in Huntsville voor te komen, waar mijn vriendin Christine heen verhuist en zij is er dodelijk allergisch voor! Arm kuikentje!
Best wel eng zo'n rotvent, als Hans er niet is!

Anonymous said...

Haha gezellig gast was dat. Kan je inderdaad weer een potje verf na gebruiken. Amerikanen zijn gek op afdingen en willen altijd korting. Toevallig gisteren weer iemand aan de telefoon die ook weer om AAA korting vroeg. Ik leg vriendelijk uit dat wij al de goedkoopste zijn, Ja dat had ze wel gezien ja verre de goedkooste.. Nou wat wil je dan nog....

Dat die ants zo agressief zijn zeg. Geloof niet dat ze hier voor komen.

gr petra

Chuck and Anneke's RV travels said...

Zielig voor dat beestje.
Wel eng zo'n kerel. Waren er wel wat vaste gasten thuis. Zitten jullie dicht bij een "state prison" In Ipsilanta in Michigan staat er een bord langs de snelweg < Do not pick up hitchhikers> vanwege de gevangenis. Je weet toch nooit waar zulke lui vandaan komen en wat ze van plan zijn.

Chuck and Anneke's RV travels said...

Zielig voor dat beestje.
Wel eng zo'n kerel. Waren er wel wat vaste gasten thuis. Zitten jullie dicht bij een "state prison" In Ipsilanta in Michigan staat er een bord langs de snelweg < Do not pick up hitchhikers> vanwege de gevangenis. Je weet toch nooit waar zulke lui vandaan komen en wat ze van plan zijn.

MissFluffy said...

Verschrikkelijke dood voor het kuikentje,je mag er niet aandenken .


Ge zijt beter af van zulke klanten en hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd na terecht te zijn gekomen in dat motel .
Ik vrees dat dit toch steeds iets vinden om over te reclameren.

Grtjs Nancy