Saturday, May 17, 2008

Rectificatie en de nieuwe fiets




We schreven gisteren dat het tuinonderhoud slecht werd gedaan door onze Nederlandse gasten en waarschijnlijk hebben ze dit gevoeld want vandaag heb ze een flink stuk gras gemaaid. Helaas braken ze wel een gedeelte van ons custom hekwerk af, dus het deposit krijgen ze niet terug ;-) Ik (Hans) heb vandaag mijn nieuwe, 2ehandse Harley gekregen. Na verkoop van mijn oude fiets zat ik even een paar weken zonder maar kan nu weer de buurten onveilig maken. Het is een Heritage Springer uit 1999 en gebaseerd op de na-oorlogse Harleys. Onze nieuwe trailer heeft sinds vandaag ook weer een bewoner, dus we zitten lekker vol. Voor de rest weinig nieuws, mooi weer, Jan en Ria morgen weg, dus zelf weer gras maaien, Bianca geen inspiratie om Blogs te schrijven, Summer nog geen veulen, kippen trekken nu met zijn vijfen rond op de camping, morge 2 nieuwe gasten, gameroom staat vol met dozen voor transport en..........

5 comments:

Anonymous said...

Nou is altijd fijn een (helpende hand) in de beurt, en dat van viste. Zo iets is altijd dan fijn...sterke man kracht.

MissFluffy said...

Mooie harley maar waar ga je Bianca steken ? In dat koffertje soms ? hahaha

Wel leuk zo'n gasten die het gras ook kortmaaien en tja als er het een en ander bij sneuvelt moet je er maar bijnemen .;-)

Grtjs Nancy

Petra said...

Leuk, zo'n schoolbus met de ranch naam erop, heb ik eerder denk ik gemist. Mooie nieuwe fiets, hoor, kom je volgend weekend hierheen voor Rolling Thunder, dan ben je met duizenden andere Harley berijders :) (zonder gekheid is dat wel een heel cool evenement om mee te maken voor Harley liefhebbers).

Anonymous said...

Wat dacht je van een zit maaier. Altijd handig en een stuk makkelijker dan zo'n duw ding hoor.

gr petra

Anonymous said...

hele mooie brommert Hans, mag ik een x achterop? broemmmmmmmmmmmmmmm<|;-p
jeZus