Wednesday, August 01, 2007

Adirondack chair



In Nederland hadden we al een paar Adirondack chairs, vind deze stoelen echt een Amerikaanse uitstraling hebben en ze zitten ook nog. Inmiddels hadden we er al 4 in de achtertuin, 2 bij de Route 66 Airstream en 1 op de verande van de winkel. Omdat een rotan tuinset van ons niet tegen de zon en regen kon ondanks dat het winkelpersoneel verklaarde van wel hebben we de set geruild tegen 4 blank cederhouten stoelen die Bianca een kleurtje gaat geven. Vandaag kwamen wat vrouwen langs die helemaal enthousiast waren, dus ik dacht 'handel'. Snel naar de winkel, maar helaas, nog maar 1 blanke en 2 witte, maar wel meegenomen want ze zijn nu maar 30 Dollar per stuk, en dat is een koopie. We verkopen er straks een paar en de rest wordt verspreid over de camping. Helaas begon het vandaag te regenen, dus het project staat even stil.

5 comments:

Petra said...

Leuke stoelen, he? Ik heb er ook wat mee, ze doen mij aan het strand denken. In Aruba staan ze in felle kleurtjes: roze, blauw en paars. Zelf hebben we plastic groene op ons deck, niet de mooiste, maar zeer duurzaam en ze zitten heerlijk!

Anonymous said...

zijn inderdaad mooie stoelen en met een kleurtje zie ze er leuk uit.

Regen??? wat is dat??

gr petra

blips said...

Je ziet ook overal handel in, geweldig. Zien er nog leuk uit ook.

Anonymous said...

Ik vind het ook geweldig leuke stoelen, maar ik vind eigenlijk dat ze echt wit horen te zijn...

Annemiek said...

Ik vindt ze ook mooi, en ze zitten ook lekker.