Wednesday, January 13, 2010

Pfff wat een klus





Vanmorgen was Mr Dominguez er al op tijd, vanmiddag had hij het werk klaar maar toen we de kraan van de campground weer op water gingen zetten bleek er nog een leiding te springen en hadden we 2 fonteintjes op de campground: er waren nog 2 hookupplaatsen kapot gevroren, hij komt dus morgen terug om het af te maken, wat ben ik blij dat hij het doet !
En vanmorgen werd ook de stapel hout gebracht, voor de laatste keer die afgrijselijke vloerbedekking gestofzuigd (HOERA !) de boel aan de kant gezet en zagen en schroeven maar! Alleen maakte de vloerbedekking de kamer optisch een stuk kleiner, tegen de avond ben ik ermee gestopt en de huiskamer is nog niet klaar pfff was even vergeten dat de roosters van de vloerverwarming wat " extra werk" zijn om dat netjes uit te zagen, die dingen moeten ook geschuurd en geverfd worden want het ziet er niet uit. Als het weer over een poosje goed genoeg is om alle ramen en deuren open te zetten ga ik de vloer beitsen in een lichte kleur ook maar eerst de vloer nog verder afmaken, ik heb zoveel hout dat ik de keuken ook met gemak kan doen dus.....
Maar nu eerst een warme douche want ik ben van al dat op mijn knieen zitten, opstaan, zagen, passen en meten zo stijf als een PLANK ;-)

11 comments:

Kristel Holsbeek said...

wow wat een verschil...veel mooier...

Monique (Nieuwen Oord) said...

Het wordt wel mooi zeg! De vloerbedekking is inderdaad eh ... niet mooi ;-)

Ik geloof dat ik Bianca moet omkopen om Internet te hebben. Wat moet het worden? Oude kaas, stroopwafels, pepermunt??

Anonymous said...

bianca meid...petje af hoor;-) xT

Sisely said...

Echt mooi zeg, ja en van al dat werken krijg je pijn en word je stijf.Dan doet een warm bad en of douche wondere.Geniet ze er maar van.

Annemiek said...

Dat ziet er mooi uit. Zijn het gewone planken die je erin timmert? 100% beter dan het tapijt.

MissFluffy said...

Ja, dat is zeker een hele klus .Het zal mooi zijn als het af is maar je zal er ook enorm voldoening uit scheppen omdat je dat toch even zelf hebt gedaan .Proficiat hoor !

Groetjes,

www.vandijkjes.punt.nl said...

Ziet er inderdaad mooi uit. Ik heb hier een houten vloer en zou niet anders willen. Fijn dat de lekkages opgelost worden.

gr petra

Petra said...

Dat ziet er goed uit!!

Martin said...

Jee, je gaat wel ontzettend hard zeg!!! De vloer ligt er dus al, hahaha... Dat is super snel en mooi gedaan. :-)

Astrid said...

Dat is een hele verbetering, erg he die tapijtjes.
Gelukkig toch her te gebruiken, lekker warm.

Vloer is prachtig...wow

Chuck and Anneke's RV travels said...

Dat ziet er heel mooi uit. Wij hebben net in het huis in Florida laminaat LATEN leggen ,want dat kunnen we niet zelf.Het duurde heel wat langer dan gepland omdat op de derde dag de timmerman gearresteerd werd. Gelukkig was zijn werk goed, en werd het door iemand anders afgemaakt.Het was wel even vreemd om de politie over de vloer te hebben.

Groetjes,
Anneke