Thursday, December 31, 2009

Happy New Year


aan al onze lezers, vrienden en familie

7 comments:

Annemiek said...

Jullie ook een gelukkig 2010!
Die man zonder tanden op het plaatje doet me denken aan nog een wens voor je; ik wens je 'happy teeth' voor het jaar... zonder tandarts :)

Natasja Valentijn said...

Ik heb het afgelopen jaar met plezier jullie blog gelezen. Dat zal ik ook zeker blijven doen in het nieuwe jaar! Vanuit Great Falls wens ik jullie een fantastisch nieuwjaar!

Groetjes Natasja

MissFluffy said...

Ook voor jullie een mooi en gelukkig nieuw jaar 2010 toegewenst !


Groetjes Nancy

Sisely said...

Jullie ook Happy New Year! en een gezond 2010.

Petra said...

Ha ha ha, die man lijkt op Russel van Survivor Samoa. Weet niet of je dat gezien hebt, maar ook zo;n apartje.
Jullie ook een super goed 2010 gewenst!

Monique (Nieuwen Oord) said...

Happy New Year!!

Over twee maanden waaien we aan hoor, ook wij hebben er zin in.

Groetjes,
Monique

Petra said...

Gelukkig Nieuwjaar voor jullie beiden!