Monday, December 07, 2009

Het gaat snelllllll



Eddie was vandaag al vroeg hier en had vrouw en kinderen meegenomen om te helpen, deze foto's is van rond de middag en inmiddels staat het hele houten frame op en over het gebouw heen. Morgen gaat hij aan het dichtmaken van het dak beginnen.
Ik vind het GEWELDIG ! en het wordt GROOT. Vanmorgen belde de postman al vroeg, hij rijd in een kleine Jeep om te vragen of wij wel thuis waren want dan kwam hij eerst naar ons toe: zijn hele achterbak lag vol met pakketjes voor ons, hij had er helemaal stress van.
Vandaag hebben we weer een container geladen, die zou eerst rond de middag komen, toen om 3 uur vanmiddag pas (dus de wreckerservice weer verschoven) en was de container hier toch nog onverwacht om 1 uur vanmiddag maar de wreckerservice dus niet natuurlijk. Hele dagplanning in het honderd gelopen vandaag maar dat komt vaker voor ;-) het gebouw was half leeg tot UPS kwam, het lijkt of er vanmorgen niets op transport is gegaan zo vol staat het weer. Vanavond werden nog 24 velgen afgeleverd, die staan nu in de barn, ik kan niet wachten tot "mijn" nieuwe grote opslag klaar is en ik alles netjes bij elkaar kan zetten. In plaats van beton wordt het een houten deck over de hele lengte, dat is gemakkelijk groter te maken mocht het nodig zijn en ziet er mooier uit ook.

7 comments:

Kristel Holsbeek said...

ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat!!

Sisely said...

Als je een helpende hand bj je hebt, dan is dat mooi mee genomen, dan gaat het snel.Suc6 ermee.

Petra said...

Dat ziet er al goed uit, zeg! Inderdaad snel. Jullie bedrijf loopt dus goed, zo te lezen, fijn!

Martin said...

Ziet er goed uit en je klinkt blij, dus gaat het volgens verwachting! LOL! Ook ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

:-)

MissFluffy said...

Goed idee en zo'n overdekt terras kan je inderdaad nog alle kanten mee uit.
Fantastisch dat jullie zaken zo goed gaan ,je zou bijna compassie krijgen met jullie facteur 'lol'.

Groetjes Nancy

Annemiek said...

Dat gaat inderdaad snel! Wel een goed idee zo, ik kon het eerst niet helemaal voorstellen hoe het zou moeten worden.

Bibi said...

WOw dat gaat zeker snel, heerlijk om dat zo te kunnen zien veranderen niet? Haha die gestressde postbode;-)