Friday, July 04, 2008

Als een kind zo blij



Thijs is dus sinds Maandag in Texas en we laten hem Rural Texas zien en ook de Big Cities als we er voor zaken moeten zijn want retourtje Dallas kost zo 70 Dollar met de huidige benzineprijzen. Morgen en dinsdag zit ik weer in Dallas, dus komt helemaal goed. Gisteren heeft Thijs van zijn gespaarde geld een iPod Touch van Apple gekocht, een Mp3 speler met Internet en nog 1000 mogelijkheden, schitterend apparaat. Inmiddels is mijn werkplek omgetoverd als iPod download centre en zit ik met mijn laptop in een andere kamer. Zo dadelijk naar een Indenpendance Day parade kijken want het is feest, yihaa

6 comments:

Anonymous said...

Geniet er samen maar van. Tja en wat doe je als je eenmaal viste hebt, want je wilt tenslotte wel een goede naam blijven houden geef je je werk plek even af. Dus (kind kan de was doen).

Anonymous said...

Leuk en je zal er ook wel naar uitgekeken hebben.Zolang elkaar moeten missen ,geniet er maar van !

Grtjes Nancy

Anonymous said...

hij lijkt op zijn vader..in so many ways........grtz T

Anonymous said...

hhaha waar komt mij dat bekend van voor...eens kijken. Mijn dochter en Ipot...

Geniet ervan alle 3

gr petra

Annemiek said...

Beel plezier samen!

Chuck and Anneke's RV travels said...

Ik denk niet dat hj zich zal vervelen.Er valt bij jullie genoeg te beleven. Veel plezier met elkaar de komende weken.

Gr.
Anneke