Friday, November 13, 2009

Meet............ The Fuzzz



Clyde is nog steeds niet terug en zal zeker ook niet meer terugkomen, al een paar dagen (in stilte al weken) liep ik te denken over een kat erbij. Liefst nog jong zodat hij/zij wat gemakkelijker aan de honden kan wennen dus vandaag naar de flea market in Jewett, eerst naar de hoogbejaarde en superaardige kippenboer, die wil heel graag mijn hanen hebben. Als ik ze morgenochtend breng en hij is er nog niet mag ik ze in "dat en dat" hok stoppen, dus vanavond hebben we weer hanen gevangen. Ze zaten al in kippenrennen dus dat was wat gemakkelijker, op de hele flea market veel meer puppies dan gewoonlijk en niet 1 kat of kitten, helemaal niets ! Op de terugweg kwamen we nog een garage sale tegen en daar zit een half langharige witte kat in de tuin afkomstig van een wilde kat die ergens bij hun in de buurt nu weer hoogzwanger in de rondte liep. Supergrappig beestje dus op mijn " hello kiddycat" was het bijna standaard antwoord van de eigenaren " the cat is for free" Precies wat ik hoopte ! (niet omdat die gratis was maar ik betaal hier liever niet voor een kat of hond, want dan hou je die verschrikkelijke broodfokkers aan de gang)Dus kat in een doos en mee naar huis, we noemen hem/haar Fuzzy of The Fuzz want volgens mij is het een tomcat en hij is een paar maanden oud. Voorlopig blijft hij binnen in huis (wat hij helemaal niet erg vindt) veel te leuk binnen al die draden van de computer, lopen over een toetsenbord enz. Hij ligt nu languit op het draadje van mijn muis, ook erg handig ;-)Voldoende te eten en te drinken. En 's nachts mag hij zeker niet naar buiten, valt veel te veel op in het donker met dat witte lijf van hem.
Dus zie hier: The Fuzz (hij heeft een hekel aan op de foto gaan, hij is wit met een grijze vlek op de kop en een donkergrijze staart, maar ziet er op de foto een beetje goor vuil uit)

14 comments:

Petra said...

Oh, heerlijk, zo'n kattebeest! Ik ben een hondenmens, maar vind katten toch ook wel erg leuk, vooral katers! Veel plezier ermee!

Anonymous said...

wat een knapperd;-)xT

Annemiek said...

Dat is een gelukkige kat die bij jullie een thuis heeft gevonden. Zo te zien past hij zich heel goed aan door de boel al over te nemen.

Petra said...

Wat is ie leuk!
Dat nou precies zijn staart donker is. Een scheetje die Fuzz!

Bente said...

Cute!!!!!

www.vandijkjes.punt.nl said...

leuk beestje.. Hopelijk kan ze ook muizen vangen.

Veel plezier ermee..Petra

Monique said...

Leuk beest! Ik heb wel wat met katten.

Heb er vier gehad hier, maar ze zijn alle vier doodgereden ... heb het dus opgegeven.

Nice to meet The Fuzz!

Sisely said...

En een nieuwe bewoner er bij, staat leuk op de foto. Geniet er maar van.

Kristel Holsbeek said...

Wat een mooi exemplaar heb jij!! En dan nog die mooie lange haren, zwarte staart en de rest wit, geweldig gewoon. Moet zeggen dat hij het wel al snel gewoon is hé;-)

Astrid said...

Oh wat een beauty...dat wordt dames van het huis weghouden straks.
Lekker binnenhouden deze man (als het lukt.)

Fijn dat je toch nog een kat tegenkwam, heeft zo moeten zijn.

Martin said...

LOL! Wat een lieve kat!!! Ik mis de onze ook, die twee jaar geleden waarschijnlijk is vermoord door een Coyote of ratelslang.

Natasja Valentijn said...

Wat een schattig beestje. Wij hebben zelf ook twee katten en zijn meegereisd naar de USA. Ik zou ze echt niet kunnen missen.
Jullie hebben in ieder geval een prachtexemplaar en een nieuw maatje in huis!

MissFluffy said...

Wel een speciale staart .Ik hoop dat je met deze meer succes hebt ,dan met Clyde.
Vind hem niet vuil uitzien maar eerder dat je hem net gewekt hebt 'lol' .Zal wel heel wat leven in huis brengen of gaat dat zo vlot tussen de honden en de kat ?
In ieder geval mag Fuzz blij zijn dat jullie daar voorbij reden !
Groetjes Nancy

Bibi said...

Nou ik vind hem schattig hoor!