Friday, April 29, 2011

Redneck internet


Tjonge, je houdt het ook niet voor mogelijk: ben ik in de zijtuin aan het spitten, ons kastje voor telefoon en internet zit voor aan de weg links van het huis. van het huis naar dat kastje is een rechte lijn en die gaan dus absoluut niet door de zijtuin rechts van huis.... zou je denken....

Dacht ik: leuk even een een paaltje neerzetten voor een vogelhuisje, 2 meter uit het huis vandaan en nauwelijks 6 cm in de grond (zand) raak ik "iets". Superslim als ik ben (ahum ahum) steek ik mijn hand in het gat waar "iets" uitsteekt en gelukkig stond er geen stroom op pfff maar was het de kabel voor internet en telefoon.

Met ducttape kom je hier een heel eind dat wisten we al, Windstream komt het hopelijk morgenochtend maken maar dat kan wel eens maandag worden. Mocht je geen antwoord krijgen op email of denken "waar hangen die nou uit ze nemen de telefoon niet op" nou dan ligt dat dus aan die kapotte kabel waar nu 12 draadjes met dikkere stroomkabel en ducttape in elkaar gedraaid zitten;-)

4 comments:

Bibi said...

haha dan weet je dat ook weer in elk geval, wat een toeval!

MissFluffy said...

Tja ,dat moet je ook kunnen he ...zo'ne grote tuin en toch nog iets raken 'lol' .

Groetjes Nancy

petra said...

Hahahahah Lekkere logische plek dus.. Het is ook wel knap je nou net graaft waar dat ding dan ligt. Als je hem zou zoeken zou je hem dus nooit vingen.

gr petra

Sisely.nl said...

Suc6 ermee, en hopen dat het vlug opgelost is.Is allemaal wat.