Sunday, April 10, 2011

Happy 45


Bianca is vandaag (11 April) 45 jaar jong geworden en is geen spat(ader) veranderd ;-) Amerikanen zouden haar een low maintenance wife noemen, wat inhoud dat ze weinig nodig heeft om happy te zijn. Heb al diverse kado's proberen aan te smeren maar ze wil niets hebben en het meeste vind ze te duur. Tja, wat moet je geven aan een vrouw die alles heeft, tips graag per email (info@hollandranch.com) Maar schatje, hou nog steeds even veel van je en voor mij blijf je altijd 20.

12 comments:

Bente said...

Van Harte Gefeliciteerd Bianca!

Je bent me net een paar maandjes voor, maar ik word straks ook 45. Prachtige leeftijd!

Natasja Valentijn said...

Happy Birthday, Bianca!! May this day bring to you all things that make you smile. Fijne dag vandaag! Hiep, hiep hoera!

Anonymous said...

leuk veulentje erbij? gezien haar jeugdigheid erg passend;-) fijne dag Bianca en op naar de 50 ( als ik omkijk zie ik dat in de verte liggen) life rocks...... xxT

Elke said...

Gelukkige verjaardag, Bianca!

En ja, ik ken dat: wat wil je nou eigenlijk hebben voor je verjaardag, als je al zo tevreden bent met alles wat je hebt? Meestal ga ik dan maar voor een nieuwe jeans, of een paar schoenen of een leuke T-shirt of zo. Ik ben immers ook jarig bij de overgang van winter naar lente.

Chuck and Anneke's RV travels said...

Van harte gefeliciteerd.Gezellige dag toegewenst ! Ik was ook pas jarig en met een bosje tulpen was ik heel tevreden.

www.vandijkjes.punt.nl said...

Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van!

gr petra

Petra said...

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!

MissFluffy said...

Gelukkige verjaardag Bianca en happy 45 !
Morgen mag ik dit ook hier herhalen ,my old man is dan jarig en wordt ook happy 45 !
Maak er een superleuke dag van en een super gelukkig jaar nog .
Groetjes Nancy

Bibi said...

(schaam, helemaal gemist!)
Alsnog een belated happy birthday:-))!

Annemiek said...

Ik loop achter; nog gefeliciteerd!
Nieuwe cowboy boots?

Astrid said...

Oh oh..te laat, maar desalniettemin alsnog van HARTE GEFELICITEERD.

Kristel Holsbeek said...

Een beetje veel te laat maar daarom niet veel minder gemeend, een gelukkige verjaardag!!