Monday, April 11, 2011

Hot Chick(en)

Not me ;-) Bedankt voor alle felicitaties ! hartstikke leuk om te lezen.
Vanmorgen begon al super met kletterende regen op het dak, heerlijk. Het was maar een paar minuten en vanmiddag stoof het zand weer als elke dag maar elke druppel uit de lucht is er 1 tenslotte.
Vandaag hebben we gewoon gewerkt want woensdag laden we weer een container en er komen weer heel wat pakketten binnen (geen verjaardagscadeaus ;-) dus lekker druk genoeg. Ik ben weer een prachtige wind chime rijker (ik heb een windtingeltik) corinthian bells van Hans gekregen + een mooie bird feeder dus niet alleen ik maar de vogeltjes ook weer blij.
Vanavond zouden we even snel wat eten bij de plaatselijke "kippenketen" want er moesten ook nog even snel boodschappen gedaan worden daarna. Dat hebben we geweten bij die kippenfrituur pfff : er stond een nieuwe lichting mexicaanse dames achter de balie die uiterst onverstaanbaar engels spraken maar we kwamen eruit (dachten we). We kozen voor buffalo wing sauce medium over de kip zonder jalapeno pepers. Nu weet ik dat mexicanen best van pittig eten houden maar deze "medium" viel zelfs niet eens meer in de categorie HOT maar BLAZING HOT ! het was zo erg dat als je een stukje kip onder je neus hield (daar zit je mond tenslotte) begonnen je ogen spontaan te tranen en je neus te lopen van de hete peperdamp die eraf kwam. Hans heeft nog dapper een paar stukken kip geprobeerd maar zag er al snel uit of hij snotverkouden was of verschrikkelijk in tranen zou uitbarsten. We hebben het maar in de vuilnisbak gegooid daar en er verder niets van gezegd want 1. hoe leg je uit aan zo iemand dat het niet lekker is, we weten dat ze dan lachen en knikken en dat is het dan wel en 2. een nieuwe portie van iets anders proberen is wel het laatste waar we nog trek in hadden. We hebben aardbeien creme ijs gehaald bij de supermarkt (zo heerlijk koel in je mond ;-)en vanavond houden we vrij. Straks lekker filmpje kijken op de bank voor de TV.


5 comments:

Bibi said...

haha ben benieuwd of ze die superhete kip en slecht engels sprekende mexicaanse dames nog lang houden bij die kippeketen.

MissFluffy said...

Wel,wij zijn ook eens gaan uiteten waarvan iemand hot chickenwings nam .Hij wilde ,denk ik niet meteen toegeven dat ze wat te hot waren maar mensen , die zijn gezicht werd met de seconden roder en roder dat dat alleen al de sterkte van die hot wings verraadde.Op de'n duur wist hij niet meer waar hij het had en wij lagen echt plat van lachen .
En hebben die ook gelaten wat voor ze waren .
Wel zonde van je plannen om iets te gaan uiteten .
Groetjes Nancy

Petra said...

Ha ha, ik zie het voor me, die Mexicaanse dames, die dat waarschijnlijk nauwelijks gekruid vinden. Rick zo ervan gesmuld hebben, hij is dol op zo heet mogelijk. Ik niet, ik proef mijn eten liever nog.

www.vandijkjes.punt.nl said...

Normaal hier kan je iets wat extra hot is best nemen want dat valt voor ons nog niet in de medium category. Maar dat is blijkbaar bij jullie anders...

gr petra

Sisely.nl said...

Is allemaal wat,dan is een ijsje even lekker om af te koelen.Ikzelf houd ook niet zo van heet eten.