Monday, April 25, 2011

Weer geen regen....

maar heel gelukkig ook geen Tornado's ! het spookt zo'n 15 mile noordelijk van hier heel behoorlijk, in Fairfield een Tornado aan de grond en in Oakwood 2 tornado's zelfs, een die niet de grond heeft geraakt en de andere een touch down + golfbal size hagelstenen. Nou als dat met regen komt dan houden we het liever maar droog hier pfff
Gelukkig hebben we geen kans (even afkloppen) dat ze hierheen komen als ze noordelijk van ons zitten want daarvandaan trekken ze altijd naar het oosten.

Alleen van een tunnelwolk zou ik het al spaans benauwd krijgen, en ik zie net op de weather alerts dat er bij Fairfaild weer een nieuwe tornado aan zit te komen, je zult er maar wonen nu

4 comments:

Petra said...

Ik las het al op Facebook. Die tornado's zijn heel eng. Hopelijk geen doden of gewonden van deze ronde.

Bibi said...

Ben zo blij dat we ze hier niet hebben, ik vind hagel en storm hier al eng...

petra said...

Lijkt mij ook heel eng. Hier gelukkig geen tornado, maar onweer en regen hadden we gisteren meeeeer dan genoeg. Maar nu 76F... En de zon schijnt...This bijna onwerkelijk..

gr petra

MissFluffy said...

Ik zou dan ook liever die droogte verkiezen boven die tornado's ...o zo eng .
Hier kunnen we ook stilaan spreken van droogte , auto kuizen helpt geen siekepit want in een mum van tijd ligt er een laag van stuifmeel op .Nog nooit gezien hier .Maar na maanden regen is het een zegen die droogte en warmte die we toch al hebben gehad.

Gr, Nancy